A futár nem tudott elérni, ilyenkor mi történik a termékkel?
Figyelt kérdés
November 28-án rendeltem az emag-on egy terméket, de sajnos egy számot elírtam a telefonszámban, illetve egy családtagom munkahelyét adtam meg címnek mert én nem mindig vagyok elérhető. Pár napja láttam hogy 2szer próbálták kézbesíteni. Nem volt jó a telefonszám, ennek ellenére meg sem próbálta leadni a címen, holott ezzel eddig egyetlen futár cégnek sem volt problémája.
Az ügyfélszolgálatnak írtam mivel képtelenség felhívni őket, azt válaszolták hogy sztornózták a rendelést, a termék lezárva van a raktárban. Ezek után mi a fenét csináljak? Visszakérjem a vélelárat az emag-on? Elvégre a pénzemért nem kaptam semmit.
Valakinek volt már hasonló esete? Köszi
2014. dec. 21. 11:28
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!