Babetta 210 nem indul miért?
Az, hogy egy I...n-verte babetta!
Add el, vagy valahogy szabadulj meg tőle, mert egy rakás szar az egész konstrukció.
Vegyél egy pofás kis robogót, ami nincs szét tuningolva azok a világból kimennek, és még akkor is odaverik bármelyik ilyen gyötrelmet!
Nekem van mind kettő, egy hagyatékból megmaradt kb 7000 km futott kis vacak, de ha beállítottam a hajtást, akkor utána kezdhettem a karbival elölről...
Meg van egy Aprilia Gulliverem aminek akkora a csomagtartója, hogy egy 55Ah-ás autó akksit raktam bele, és még akkor is a váll táskám elfér az ülés alatt. Plusz a kesztyűtartó...
80 ezerért lehet ilyeneket kapni, nagytestű, kényelmes, gyors, és nem olyan kis virsli gumijai vannak mint a bablecsónak. Nem kell tekergetni meg tornázni vele, önindító, vagy berúgó... A gyári izzó helyére tökéletesen passzol a H4-es autó izzó, hagy ne mondjam, mennyivel többet látok 85-ös tempó mellett mint a többi kis segédmotor. Alkatész terén van bőven ellátottság, mert a blokkja megegyezik a Malaguti-nak, sok Yamaha-nak, egyéb Aprilia-nak a motorjával.
50-es, kapott egy sport kipufogót, meg a gyári hajtást kicseréltem egy korszerűbbre, és ha nagyon tövig húzom a fülét, akkor közel van a 90-hez a végsebessége. normál használat mellett eszik 3 liter benzint 100-on, de ehhez tartozik egy stabil futású kaszni és futómű, rengeteg zárható csomagtér, valamint a taposóra is sok mindent fel lehet tenni, mert lapos kialakítású.
Hidd el, tapasztalatból mondom, hogy cseréld le!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!