1.9 DTi tuning, mivel kezdjek?
Az olajszivattyút hiába tuningolod, az a mechanikai igénybevételen nem segít.
"csak kb 130-140 lóerőnyire,meg a nyomatékot is felnyomni legalább 280 Nm környékéig"
Ez meg leginkább fordítva működik, a forgatónyomatékból lesz a teljesítmény, a 130-140 lóerőhöz 300Nm feletti nyomatékra lesz szükséged.
Nem tudom milyen adagolót akarsz rávarázsolni, de én inkább rádobnék egy CR hengerfejet, igaz drágább, de könnyebb vele gépészkedni. Nem tudom az F9-es motor mennyire fogja bírni ezt a nyüstölést, nem tenném rá a nyakam, hogy a gyári főtengely és hajtókarok kibírnak +40%-ot. Viszont "ebből a blokkból" építettek 131 lovas dCi-t, ha annak a bélését át tudod pakolni akkor "egyszerűen" át is hidaltad a problémát.
Ebből a Meganeból épült 140-150 lovas benzines is, nem hiszem, hogy azokban eltérő fék lenne ( esetleg hátul is tárcsa.. ).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!