Telenor Hipernet 21 és a 100GB éjszakai adatforgalom?
Napokkal ezelőtt írtam a Telenornak, de persze le sem szarják szóval gondoltam rákérdezek itt.
Most fog lejárni (végre) a 2 év szenvedéssel teli telenor hűségidő (ne kösse meg senki aki nem szeret idegeskedni...)
Pár napja arra lettünk figyelmesek hogy a nappali 10GB megvan, viszont az éjszakai 100GB-nak semmi nyoma, telenor oldalán az ügyfélfiókunkban.
Nem találkozott véletlenül valaki hasonlóval?
+1 érdekesség
2012.09.13-én kötöttük a 2 év hűséget, viszont nem mondhatjuk le 2014.09.30 előtt, csak hogy még 6.090-et lehúzhassanak az emberről, ráadásul erre az utolsó hónapra már ki sem javítják a hibát, mert leszarják...mivel tudják hogy nem vagyok hajlandó maradni, persze ezt csak maguknak köszönhetik, mert minden hónapra volt valami hiba, minimum 10.000-et költöttem csak arra hogy az ügyfélszolgálatot hívtam...
#9> képtelenek elismerni ha hibáznak
Ez egy objektíven mérlegelhető dolog. Ott a szerződés, ÁSZF. Ha azt megszegik, akkor ez nem annak a kérdése, hogy elismerik-e. Ha megszegik, akkor lehet fordulni megfelelő fórumokhoz. Sajnos kis összegeknél a magánszemélyek eléggé kiszolgáltatottak a cégeknek. De ez már nem szolgáltató kérdése, hanem politika. Ez megfelelő törvényekkel kellene szankcionálni. Erre sajnos – azon kívül, hogy elmegyek szavazni – nincs ráhatásom, így nem is izgatom magam miatta. Ez még nem elég egy népfelkeléshez. Így hát azt csinálom, ami logikus: alkalmazkodom, beletörődöm.
Ha viszont nem szegik meg a szerződést, akkor belefér. Ha te találsz egy másik szolgáltatót, ami de facto vagy de jure gyorsabb, korrektebb ügyintézést kínál, és ha úgy ítéled meg, akkor válassz másik szolgáltatót.
Személyes történelem: (Nem kell elolvasni. :-) ) Anno én Telenornál – még Pannon GSM volt – kezdtem. A MATÁV-val voltak apró problémáim, de nem vészesek, így gondoltam, elsőként nem őket választom. Akkor még Vodafone sem volt. Idővel mivel a T-Mobile jobb árakat kínált, így áttértem oda. Ott volt egy ügy, amiben nem voltak annyira rugalmasak, de végül is a szerződés értelmében jártak el. Ez anno nekem megint csak kemény forintjaimba került, de ebben nem ők voltak a hibásak. Aztán a cég, ahol dolgozom úgy döntött, hogy flottába fogja a meglévő céges telefonokat. Akkor még nem volt céges telefonom, csak saját, de azzal is be tudtunk szállni a flottába. Így ingyen tudjuk hívni egymást. Akkor húztam egy kicsit a számat, hogy miért pont a Telenornál, de mivel a többség telenoros volt, végül is volt benne ráció. Azóta nekem nem volt gondom. Végül is telefonálok, és nem viszem túlzásba. Informatikusként tudom kontrollálni a telefonomat, tehát nincs véletlen roaming, stb… Netezni csak alkalomszerűen netezek telefonról, arra meg elég a 100MB-os csomagjuk. Ilyen esetben a sebesség sem annyira fontos nálam. Anno volt mobilnetem is náluk, korlátlan, az relatíve jó volt. Persze megszüntették a csomagot. De azt sem használtam annyit, mint terveztem. Legtöbbször WiFi-s környezetben vagyok, így a telefont ritkán használom netezésre. Szóval valójában nincs is minél előjönni a problémának.
Gondolom az is benne van a pakliban, hogy annyi telefont fogtunk flottába, hogy emiatt kiemelt ügyfelek lehetünk, így bizonyára ez is elejét veszi bizonyos jellegű problémák kialakulásának.
Én nem vitatkozom azzal, hogy a legtöbb embernek a Telenor nem a megfelelő szolgáltató. Nekem nincs akkora rálátásom, hogy ebben véleményt nyilvánítsak, így feltételesen elfogadom azt, amit te írsz. Én a saját tapasztalatomat tudom egyedül leírni, azt meg miért ne? Ettől válik teljessé a kép, nem?
# 11
maradjunk annyiban, ha neked nem gond hogy át*asszák a fejed az a te dolgod, de ne olts itt mást akinek gond, neked nem gond mert kis gond meg vagy ezer éve volt az a te dolgod,
másnak a kis gond is gond és punktum törődj bele
Ne okoskodj hogy de az olyan apróság minek foglalkozni vele, mert ha akar had foglalkozzon vele na meg az idő sok dolgot megszépít mert jösz itt a történeteiddel amik vagy 10-15 éve voltak a kérdező majd 10-15 év múlva lehet hasonlóképp fogja gondolni mint te de ne ítélkezz itt ilyen távlatokból szemlélve a dolgokat ha most lenne ez akkor lehet te is rinyálnál rajta SŐT, kívánom hogy járj hasonlóképp hogy a szolgáltató visszaél a hatalmával és majd megtudod
ja amugy ok hogy saját tapasztalatod írod le, de míért kell úgyanazt már harmadszor leírni harmadikféleképp?
megértettük, neked most jó, régen volt szar és nincs bajod a telenorral meg a kisgondokkal, meg szépek a sztorik is csak harmadjára olvasva unalmas és DEMAGÓK, kicsit sablon
és VÉGÜL, attól hogy más szolgáltató IS lehet szar, a telenor nem lesz jobb akárhogy is fényezzük hogy mindenhol vannak gondok, a telenor a legsilányabb szolgáltató a meglévők között
> ha neked nem gond hogy át*asszák a fejed az a te dolgod
Nem mondtam ilyet. Annyit mondtam, hogy ha meg tudod oldani, akkor ne siránkozz, hanem old meg. Ha meg nem tudod megoldani, akkor se siránkozz, mert az nem változtat semmin.
> Ne okoskodj hogy de az olyan apróság minek foglalkozni vele
Végigolvastad amit írtam? Mondtam, hogy gondold át, hosszútávon nem gond. Ha ezzel sikerült az érzelmeidet helyretenni, oda, ahová valók, akkor térj vissza, és immár racionális emberhez méltó módon keresd a megoldást.
Hány film van, ami pont azt mutatja, hogy lehet vérre, életre menő harcot is vívni úgy, hogy közben megmaradsz embernek. Pl. ott a Mennyei prófécia, ami sok szempontból eléggé elrontott film, de azt jól mutatja, hogy hogy lehet úgy vérre menő küzdelmet vívni, hogy nem csak hogy megtartod az udvariasság, emberség legminimálisabb jellegét, de még akár tisztelheted is a másikat.
Nota bene pont azt próbáltam hangsúlyozni, hogy az ügyfélszolgálatos nem az, akin le kell vezetned az indulataidat. Vagy ezzel esetleg nem értesz egyet? Szerinted mi jogosít fel rá, hogy vele is olyan hangnemet – vagy valószynű még olyanabbat – üssön meg a kérdező, mint velem?
> mert jösz itt a történeteiddel amik vagy 10-15 éve voltak
Miből gondolod, hogy ma nincsenek ilyen problémáim. Informatikus vagyok. Szerinted nem találkozom évente többször internetszolgáltatókkal, tárhelyszolgáltatókkal, domain név szolgáltatókkal, ügyfelekkel? És ez még csak a munkám. De az ember megtanulta, hogy anyázni könnyű ugyan, de felesleges és nem célravezető.
A kulturált, civilizált emberhez méltó viselkedés és az igazadért való kiállás nem egymást kizáró tényezők. Lehet a kettőt együtt is elérni.
> kívánom hogy járj hasonlóképp hogy a szolgáltató visszaél a hatalmával és majd megtudod
Nem értem. Az, hogy egy cég, egy ember, egy szervezet, vagy akár az állam kárt okoz nekem, azt értem, neki legalább anyagi érdeke fűződik a dologhoz, az ő oldaláról logikus és érthető, még ha mélységesen etikátlan is.
De te úgy kívánsz nekem rosszat, hogy neked, vagy bárki másnak ebből semmiféle haszna nem származik. Senkinek nem jó, de valakinek rossz. Mégis milyen pszichopata gondolat ez? Innen már egy lépés, hogy tevőlegesen ehhez hozzá is járulj. Jó, nem akarok szalmabáb érvelés esetébe esni, ez valóban nem feltétlenül következik a szavaidból, de ha az ember elfogad egy érvet, onnan már vékony a hajszál, hogy ez a tetteiben is megnyilvánuljon.
Az ember pont az látja a világban, hogy mondjuk egy autós, csak azért, mert valaki lassabban megy át a zebrán, akár azért, mert oka van rá, akár csak figyelmetlenségből, nekiáll emberhez nem méltó módon megnyilvánulni, legszívesebben ott helyben megölné, ha nem lenne semmi következménye. Sőt inkább rászán plusz öt percet, kiszáll az autóból, utána megy, csak hogy jól számon kérje, hogy miért tartotta fel fél percre. Szerinted ez a racionális? Ezt kellene követni ahelyett, hogy megpróbálunk úgy viszonyulni a dolgokhoz, hogy közben nem vetkőzünk ki az emberségünkből? Az ember egyik pontban pont attól különbözik az állattól, hogy képes koordában tartani az érzelmeit. A példaként felhozott esetben el lehet úgy is járni, hogy „Elnézést, megtenné, hogy kicsit sietősebbre fogja? Ne haragudjon hogy erre kérem, de éppen sietek valahova.”. Lehet úgy civilizált emberhez méltóan viselkedni, hogy közben nem maradsz passzív, bárgyú, báb. Sőt a legtöbb esetben ez a hozzáállás eredményesebb is.
> de míért kell úgyanazt már harmadszor leírni harmadikféleképp
Amíg negyedszer is olyan szavakat adnak a számba, amit nem mondtam, és amíg látok rá esélyt, hogy ezt tisztázzam, valamint éppen van kedvem és időm rá, akkor szívesen leírom negyedszer is, negyedféleképpen. Mondjuk sokszor az analógiák világítják meg a helyzetet jól. Próbáljuk ki, hátha itt is bejön. :-) Ha unalmas, lapozd át, vagy keress valami érdekes tevékenységet.
Valaki panaszkodik, hogy az almája kukacos, és közben hangoztatja, hogy ő bizony körtét fog venni, és mindenkit eltanácsol az almától. Én erre megállapítom, hogy az én almám nem kukacos. Van olyan tapasztalatom, hogy nem mindig ítélnek jól az emberek, így hát felteszem a kérdést, hogy tisztázzuk, valóban kukacos-e az ő almája. Erre megkapom, hogy én bizonyára almaárus vagyok, és védem az almát a körtével szemben. Nem védem. Nincs körtém. Régen volt egy, kicsit hibás, de kukacosnak nem volt kukacos. Mangóm meg soha nem volt, nem tudom az milyen. Erre megint megkapom, hogy én az almát pártolom a körtével szemben. Nem érdekel a körte, az alma sem igazán. Engem a téma érdekel. Oké, tisztáztuk, hogy tényleg kukacos az az alma. Ettől még nem kell se velem anyázni, se azzal az almaboltos árussal, aki nem maga tehet arról, hogy mit ad el, neki azt kell eladnia, ami éppen elé kerül. Nem az almaárust védem, hanem az árust, legyen szól almáról vagy körtéről. Most éppen almáról, de ez irreleváns a kérdés szempontjából.
Megint a számba adják, hogy én az almát védem a körtével szemben, és az alma sokkal rosszabb. Újra elmondom, hogy én nem tudom. Nem volt annyi gyümölcsöm, hogy ezt jól ítéljem meg. Nem végeztem közvélemény kutatást, és nem is állítottam, hogy az alma jobb. Sőt logikusnak is tartom, hogy objektíve az alma tényleg rosszabb. De aki az határozottan kijelenti, hogy az almák általában rosszabbak, mint a körték, az sem végzett közvélemény kutatást, nincs annyi almája, és körtéje, hogy ezt megítélje. Egy mérés nem mérés. De még az emberek véleménye sem az, mert az emberek mondanak mindenfélét, és nem beszélnek dolgokról. Ha te kutatást végzel, és ennek eredménye, hogy az emberek többsége a körtét jobbnak tartja, hát akkor oké, azt elfogadom. De amíg nincs ilyen kutatás a birtokodban, addig ez a kijelentés nem megalapozott, elfogult, sztereotip, demagóg. Nem az alma miatt, nem a körte miatt. Az elv miatt.
> DEMAGÓK
Vagy inkább demagóG. A szó jelentését itt találod: [link]
Tehát te azt mondod, hogy mivel én az érzelmi kirohanást nem nézem jó szemmel, helyette racionális megközelítést ajánlok, valamint az előítélet helyett azt mondom, hogy értékelj objektívan, ezért én érzelmekre és előítéletekre hatva próbálok hazugság mellett érvelni. Ez a beszélgetés egyre szórakoztatóbb. :-)
> attól hogy más szolgáltató IS lehet szar, a telenor nem lesz jobb akárhogy is fényezzük hogy mindenhol vannak gondok
Mintha ezt én is írtam volna.
> a telenor a legsilányabb szolgáltató a meglévők között
Erre meg azt írtam, hogy nem tudom ezt megítélni. Ez pont olyan hibás érvelés, mintha valaki egy, vagy néhány tucat kukacos almából akarná igazolni, hogy a körte jobb. Meglehet, hogy így van, csak ez nem megalapozott vélemény, ahogy az ellenkezője sem. Ha hozzáteszed, hogy „véleményem/sejtésem szerint”, akkor oké, úgy kellően szubjektív a dolog.
2xSü
Fogd már be és húzz a témáról, te teszed ki a fórum felét a hússzú meséiddel te telenor seggnyaló és egy érdembeli hozzászólásod nincs.
Te vagy a beteg ember ha nem tudod mikor kell abbahagyni és elhúzni, stróf-strófra újra elmondod amit elsőre is elmondtál ...
Megértettük OK, de ideje lenne mást is érvényesülni hagyni, vagy netán az a célod hogy a hosszú mesékkel olvashatatlanná teszed a fórumot hogy a telenoros béradóidnak ne származzon kára ezekből a negatív kommenteből, vagy csak simán el akarod nyomni a süketeléseddel a többiek elégedetlen hangját?
Szó mi szó, elég volt belőled ennyi, köszönjük a hozzászólást de nem kérünk több mesét és oldalas kommentet, aki egyet ért az kommentelje hogy.:
POFA BE 2xSü
ugyan már, ez is csak egy tipikus élettelen troll aki annál inkább felszívja magát minél többen beszólnak neki, mert feltűniési viszketegsége van, mindegy az ilyennek a téma csak róla szóljon minden
Pofabe 2xSü meg az összes élettelen unatkozó troll :D
jobban hiányzik a fajtájának egy barát mint sivatagban egy korty víz, szánom az ilyeneket
2xSü
na ez viszont már nagyon távol áll a kérdés avagy a fórum témájától, elhiszem hogy te akarsz a középpontban lenni, de tedd azt máshol mert én rühellem az ilyesmit ... ha debil vagy az a te gondod, de húzz a francba a témáról kis senkiházi linkelgető gyökér,az már lejött hogy nem értesz semmihez és érdembeli hozzászólást nem tudsz produkálni, szóval jobb ha inkább húzol vissza tanulni mert egy általános iskolásnak még az a dolga, ha idősebb lennél, akkor viszont a te értelmi szinteddel jobb ha inkább cseneben maradsz...
> na ez viszont már nagyon távol áll a kérdés avagy a fórum témájától,
Igen, ez így van.
> elhiszem hogy te akarsz a középpontban lenni
Akar a fene. Ti állítotok a középpontba.
De akkor most elnézést kérek, hogy az olyan válaszokra, amiben személyesen engem szólítottak meg és szembesítettek egy olyan kijelentésemmel, amit nem mondtam, arra válaszolni merészeltem.
> az már lejött hogy nem értesz semmihez
Sok dologhoz értek, sok dologhoz nem. Netán ismersz? :-) Ha az évek alatt megválaszolt ezer kérdés után a válaszaim 87%-a hasznos, akkor már kell, hogy legalább egy-két dologhoz értsek. Lehet nem a mobilszolgáltatók világ az, de nem is azt jelentetted ki, hogy nem értek a mobilszolgáltatókhoz, hanem azt, hogy semmihez sem értek.
> és érdembeli hozzászólást nem tudsz produkálni
Nem tudom, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy ezeddig egyedül én adtam releváns választ, ami arra törekedett, hogy a problémád megoldásához vezessen.
Leírtam, hogy érdemes átlapozni a szerződést. Megpróbáltam kizárni azt a lehetőséget, hogy te értettél félre valamit, mondjuk kevered a sávszélességet az adatforgalmi kerettel. Bocs, ez nem lehülyézés akart lenni, de találkoztam hasonlóval. Oké, tisztáztuk, hogy valóban egy igazságtalan állapottal van dolgunk. Leírtam, hogy hogy érdemes szembesíteni az ügyfélszolgálatost a helyzettel, hogy ne külön-külön járj az ügy nyomában, hanem egyben tedd fel a kérdést, hogy most téged mondjuk szeptember 30-án kötelez a hűség, vagy sem. Ha igen, akkor őket meg kötelezi az adatforgalmi keret biztosítása. Ha nem, akkor meg fel tudod mondani a szerződést. Azt is írtam, hogy milyen stílusban érdemes beszélni az ügyfélszolgálatossal, ha előbb akarsz eredményt elérni.
Lehet nem figyeltem, de más milyen jellegű segítséget adott? Melyik hozzászólás melyik mondata irányult a kérdésed megválaszolására?
> szóval jobb ha inkább húzol vissza tanulni mert egy általános iskolásnak még az a dolga
Ahhh… Az de jó lenne. Így 38 éves tapasztalattal arany életem lenne.
> akkor viszont a te értelmi szinteddel jobb ha inkább cseneben maradsz
Még egyszer elnézést, ha az engem megszólító válaszokra reagálok. Egyetlen „hibát” lehet maximum nekem felróni, hogy hosszan írok. Ha ez a kritika tárgya, azt elfogadom. De informatikusként kvázi beszédsebességgel gépelek, hamar az átlagosnál hosszabbra nyúlik az, amit írok.
De úgy összességében nem értem. Pusztán az, hogy valakinek egy kicsit eltérőnek vélitek a véleményét, az ilyen agresszív magatartást, indulatot kavar? És ez szerintetek követendő és normális? Nekem ezért is érdekes ez a beszélgetés, mert próbálom megérteni, hogy mégis miért van ez így.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
De igazad van. Ne rólam beszéljünk. Inkább meséld el a történet folytatását. Kíváncsi vagyok az eseted végkimenetelére.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!