Telenor Hipernet 21 és a 100GB éjszakai adatforgalom?
Napokkal ezelőtt írtam a Telenornak, de persze le sem szarják szóval gondoltam rákérdezek itt.
Most fog lejárni (végre) a 2 év szenvedéssel teli telenor hűségidő (ne kösse meg senki aki nem szeret idegeskedni...)
Pár napja arra lettünk figyelmesek hogy a nappali 10GB megvan, viszont az éjszakai 100GB-nak semmi nyoma, telenor oldalán az ügyfélfiókunkban.
Nem találkozott véletlenül valaki hasonlóval?
+1 érdekesség
2012.09.13-én kötöttük a 2 év hűséget, viszont nem mondhatjuk le 2014.09.30 előtt, csak hogy még 6.090-et lehúzhassanak az emberről, ráadásul erre az utolsó hónapra már ki sem javítják a hibát, mert leszarják...mivel tudják hogy nem vagyok hajlandó maradni, persze ezt csak maguknak köszönhetik, mert minden hónapra volt valami hiba, minimum 10.000-et költöttem csak arra hogy az ügyfélszolgálatot hívtam...
> Napokkal ezelőtt írtam a Telenornak, de persze le sem szarják szóval gondoltam rákérdezek itt.
Miért itt? Ott van számtalan elérhetősége a Telenornak. A kérdésedre ők tudnak választ adni. Az írásbeli megkeresésnek van átfutási ideje. Pont ezért célszerű telefonon keresni őket, vagy személyesen befáradni. Ott azonnali az ügyintézés. Az emailre 30 napon belül válaszolnak. Lásd: [link]
Most ezen lehet vitatkozni, hogy a mai korban ez sok vagy kevés, de a lényeg, hogy megkerülhető. Ha ők 30 napos válaszidőt vállaltak, akkor annyit. Ha ennek ellenére te azt várod, hogy még aznap válasz fog érkezni, akkor a te elvárásaid nem reálisak. Főleg így, hogy megkerülhető az egész probléma. Nem véletlenül olyan hosszú a válaszidő. Hívd fel őket, vagy menj be. Ebbe az irányba akarják terelni az ügyféllel történő kommunikációt, mert az email problémás. Számtalan dologra kellene visszakérdezni, ami lassú, macerás, stb…
> Most fog lejárni (végre) a 2 év szenvedéssel teli telenor hűségidő (ne kösse meg senki aki nem szeret idegeskedni...)
Én nem tudom hány éve vagyok ott, de eddig semmi gondom nem akadt.
> viszont az éjszakai 100GB-nak semmi nyoma
Mi az, hogy semmi nyoma? Miből vonod le ezt a következtetést? A Telenornak van egy havi díjas extra szolgáltatása, ami esetén éjszakai időszakban havi szinten 100 GB adatforgalmat enged meg anélkül, hogy ez extra költséggel járna. Mit jelent az, hogy „semmi nyoma”? 0 és 8 óra között neteztél, és mégis túlszámláztak? Nem lehet, hogy a többi időszakban amúgy is túllépted a nappali 10 GB-os keretet, és ezt számlázták ki?
Nézd meg a számlát, hogy egyáltalán él-e az a 990 Ft/hó havidíjú éjszakai adatkeret csomag?
Nem lehet, hogy összekevered az adatkeret fogalmát a sebességgel? A kettő nem ugyanaz.
> 2012.09.13-én kötöttük a 2 év hűséget, viszont nem mondhatjuk le 2014.09.30 előtt, csak hogy még 6.090-et lehúzhassanak az emberről
A hűségidő feltételeit a szerződésben benne vannak, amit anno 2 éve kötöttél. Ott pontosan leírják, hogy meddig tart. Mivel a számlázás, elszámolás naptári hónap alapján történik, ezért általában a 2 év hűség kezdete az első teljes naptári hónap. Ha elolvastad a szerződést, akkor elvileg ebbe mentél bele. A hűségért cserébe te olcsóbban jutottál esetleg telefonhoz, alacsonyabb havidíjért, tehát ez egy csere. Ha nem is olvastad el a szerződést az aláírás előtt, akkor is aláírtad. Nézd meg újra, olvasd el, ha ezután jogos a követelésed, akkor tedd az orruk elé a szerződést. Ha a szerződés szerint jogos az eljárásuk, akkor meg fogadd el, hogy te ezt írtad alá.
> ráadásul erre az utolsó hónapra már ki sem javítják a hibát
Milyen hibát? Ez nem hiba, hanem egy számlázási, elszámolási kérdés.
> minimum 10.000-et költöttem csak arra hogy az ügyfélszolgálatot hívtam
Az azért vicces, mert Telenor hálózatból hívva az ügyfélszolgálatot – az 1220-s számon – díjmentesen tudod hívni, nincs költsége, nem számlázzák ki. Még ha a telefonod ment is tönkre, vagy valamiért nem tudsz a sajátodról telefonálni, akkor is fel tudod őket hívni egy másik telenoros számról. Csak van egy ember a családban, ismerősök között, akinek van telenoros előfizetése.
30 nap múlva én már felbontom végre azt a szerződést, ha minden jól megy már csak 13 napom van náluk, de attól addig még használnom kell azt a szar szolgáltatást amit kifizettem és ami JÁR még arra a 13 napra IS, nem érek rá 30 napot várni mert kifizetni úgyan úgy ki kell!!!
Az hogy neked semmi gondod nem akadt, jó neked, anno látni kellett volna a telenor facebook üzenőalát amikor még nem moderáltak meg rejtettek el bejegyzéseket, ott aztán ment a panaszkodás a szolgáltatásokra, főleg a netre!!
A semmi nyoma annyit jelent hogy semmi nyoma, egyik napról a másikra eltűnt a szolgáltatás, éjszaka is a nappaliból veszi le a netet, a számlázás összege pedig változatlan és a "Forgalmi adatok, kedvezmények" menüben is csak a hipernet 21 van, az éjszakai ki sincs írva!
Nem lehet, hogy összekevertem az adatkeret fogalmát a sebességgel, ne nézz hülyének!!
A szerződést elolvastam, többször is mert már az első év után is fel akartam mondani annyira elegem volt belőlük!
A hűségidő 22-ig tart, de 30-a előtt nem engedik felmondani!!!
Az meg hogy kiba**ott telenor hívható telenor hálózatba ki nem szarja le ba*dmeg, ki a fsz akar más telenor szolgáltatást ezek után! nekem csak net van az is több százszor megbntam már hogy náluk kötöttem anno! Szerencsére sem a családban sem az ismerettségi körben nincs ilyen telenor sz*ros senki, és ha bárki az is akar lenni, figyelmeztetni fogom őket rá hogy soha ne akarjanak azok lenni!
Más hálózatból meg hívhatom én, mert ugyebár az meg egy vagyon lesz amikor 10 percig is várakoztatnak közben meg marja az 50+ forintokat!
Bár abból ahogy írsz, gondolom valami telenor dolgozó lehetsz...szóval kösz de nem kell az elfogult és megtévesztő szöveg!
a telenor úgy szar ahogy van bár én is csak a netüket használtam de pár hete végre nekem is lejárt
áldom az istent hogy végre nem kell velük görcsölnöm nagyon problémás cég de sajna csak náluk volt éjszakai 100gb
> Az hogy neked semmi gondod nem akadt, jó neked,
Igen, egy mérés természetesen nem mérés. Az, hogy nekem semmi bajom nem volt a Telenorral, ettől még másnak lehet gondja.
> éjszaka is a nappaliból veszi le a netet, a számlázás összege pedig változatlan és a "Forgalmi adatok, kedvezmények" menüben is csak a hipernet 21 van, az éjszakai ki sincs írva!
Ez simán lehet két különböző rendszer közötti inkonzisztencia. Valószínű a két rendszer máshogy számolja a hűségidőt. De egyszerű, felhívod őket, és megkérdezed, hogy akkor te most hűségidőn belül vagy-e, vagy sem. Mert ha igen, akkor tessék az éjszakai adatforgalmi keretet a hűségidő végéig biztosítani. Ha nem, akkor kéred a szolgáltatás azonnali felmondását.
> Nem lehet, hogy összekevertem az adatkeret fogalmát a sebességgel, ne nézz hülyének!!
Elnézést. Az ember mindenfélével találkozik. Nem nézlek hülyének, de a tévedés, mint eshetőség fennáll. Ha azt mondod, hogy érted mi a különbség, és valóban az adatforgalmi kerettel van gond, akkor én elfogadom. De látatlanban ez az eshetőség sem volt kizárt, úgy korrekt, ha rákérdezek.
> A hűségidő 22-ig tart, de 30-a előtt nem engedik felmondani!!!
Nos akkor tessék elsőként úgy megkeresni őket, hogy a szerződés alapján 22-ig tart a hűségidő, és fel akarod mondani. Ha ragaszkodnak a 30-hoz, akkor tessék elmagyarázni nekik, hogy ez a szerződés megszegését jelenti az oldalukról, és ha továbbra is fenntartják az álláspontjukat, akkor kénytelen leszel a fogyasztóvédelemhez fordulni az ügyben.
Mondjuk én annyira nem venném zokon. 8 nap ide, vagy oda… A hónap hűségidőre eső részét amúgy is ki kell fizetni. Persze jelentheted a fogyasztóvédelemnek is a dolgot, de 2 év távlatában az a 8 nap nem sok. Oké, tudom, elvek, sok kicsi sokra megy, stb… Mindenesetre én biztos nem csinálnék belőle ügyet. Anno egy ADSL átkötéssel volt a legnagyobb kálváriám, kb. 2 hónapig voltam net nélkül, ami informatikusként annyira nem érintett jól, és mivel szükségem volt netre, a modemes net miatt – hiába próbáltam szűkre fogni a dolgokat – én is buktam rajta 20-30E forintot. Akkor az még nagyobb érvágás volt, de ennek ellenére nem csináltam nagy ügyet belőle. Lehetne pereskedni, de ez az összeg egy bíróság szemében bagatell.
> Az meg hogy kiba**ott telenor hívható telenor hálózatba ki nem szarja le ba*dmeg, ki a fsz akar más telenor szolgáltatást ezek után!
Nem értem. Gondolom én szerinted sem vagyok hibáztatható az ügyedben. Akkor miért káromkodsz nekem? Még az ügyfélszolgálatos sem hibáztatható. Ő is előírásokat kap, nem ő találja ki, hogy mit mondjon neked, ő csak végzi a munkáját. Oké, az ember néha ideges ezért vagy azért. De ettől még hiba levezetni olyanokon, akik nem okai az idegességnek. Amúgy sem célszerű. Nem csak azért, mert igazságtalan, hanem mert ha normális hangnemben, higgadtan, az udvariassági formulák betartásával kommunikálsz, attól még képviselheted markánsan a véleményed, ragaszkodhatsz dolgokhoz. Ha udvarias, kedves, türelmes vagy, akkor esélyesebb, hogy jobban utánanéz az ügyintéző, felhívja a főnökét, stb…
Szóval az érzelmi kirohanásoknak nem sok értelme van. Itt meg pláne nem. Egy ember attól ember, hogy képes az érzelmeit koordában tartani, és racionálisan cselekedni, érzelmi döntések helyett.
> Más hálózatból meg hívhatom én, mert ugyebár az meg egy vagyon
De nem kell más hálózatból hívni. Erre maximum vészhelyzet esetén lehet szükséged.
> Bár abból ahogy írsz, gondolom valami telenor dolgozó lehetsz
Bizonyára… :-) Ez is probléma az emberekkel. Néha pár információmorzsából messzemenő következtetéseket vonnak le. Nem, nem vagyok telenoros dolgozó, soha nem is voltam kapcsolatban a céggel. Még csak rokonom, ismerősöm, barátom sem dolgozik ott. De különböző cégekkel, hivatalokkal magánemberként voltak az életben ügyeim. Néha egyszerű félreértés történik. Néha én értek félre valamit, néha ők. Néha az informatikai rendszer, vagy a működési mód átgondolatlansága okoz gondokat. Néha az információhiány. Nagyon ritkán perszer trükközések is vannak, nem minden eset jóindulatú. De ezek nagyon ritkák. Ha az ember úgy áll hozzá, hogy esetleg én is hibázhattam, ha kellően rugalmas, intelligens ember módjára nyilvánul meg, neadjisten még gesztusokat is tesz a másik fél felé, akkor általában a problémák könnyedén megoldhatók.
De attól, hogy itt nagy ívben kifejted az érzéseidet, attól még nem változik semmi. Pont ezért felesleges. A telefonod jó? Akkor hívd az 1220-t és beszélj velük. Mi nem tudjuk miért kerültél az adott helyzetbe, megoldani sem tudjuk azt.
Költ ezekre a barmokra a franc még egy fillért is, jelzek névtelenül a fogyasztóvédelemnek és kész, javaslom mindenkinek hogy hasonlóképp tegyen a telenor ügyekkel kapcsolatban mert megoldást senki nem fog kapni csak süketelést részükről!
A hűségidő 22/30 dologgal személyesen kerestem fel őket, akkor mondták ezt, alátámasztani monjuk nem támasztották semmivel hogy ez így miért van rendben...
Lehet hogy te nem vennéd zokon, de nekem nem mindegy hogy +5 napot kell kifizetnem vagy +15-20 napot, örülök hogy a te pénztárcádnak mindegy, az enyémnek nem!
Az meg hogy te miből csinálsz ügyet vagy miből nem tartsd meg magadnak, úgy írogatsz itt és olyan dolokat mint valami telenor ügynök, lehet épp te vagy az a személy akit a telenor ráállított a gyakorikérdéses panaszokra hogy simítsd el?!?! (mert aki nem tudná bizony a telenor ezt is beveti a sok panasz miatt...van kifejezetten fórumos okoskodójuk)
Az ügyfélszolgálatos célja az lenne hogy problémákat oldjon meg, az ő fizetése is abból van amit én fizetek ergo a szolgálatomban kell álljon!
És ne okoskodjon nekem itt egy telenor által fizetett bérenc, majd csak ha ő kerül hasonló helyzetbe!
Ba*dmeg te vagy már értetlen, hívd fel a telenort egy mobilnet modemmel a saját hálózatából, mert nincs mobilod ami telenoros...vagy fizess ha nincs telenoros mobilod a hívásért mert email-re lehet egy hónapig nem válaszolnak! Más szolgáltatónak legalább van annyi esze hogy legyen egy ingyenes (80-as) telefonszáma [nem mondok neveket]
Hát persze hogy nem vagy telenor dolgozó...bizonyára közzé is tennéd/tehetnéd ha az lennél... na ne nevettess...
Az pedig hogy itt kifejtem a véleményem, pont annyira lesz jó hogy a Google majd szépen kidobja ezt a véleményt is az átlag embernek, hogy megtudják, nem érdemes ezt a szolgáltatót vagy szolgáltatást választani...
NE VÁLASSZA SENKI A TELENORT!
NE VÁLASSZA SENKI A HIPERNETET!
Hátrébb az agarakkal.
Miért lennék Telenor bérenc. Egyrészt nem védem a Telenort. Nem szorul a védelmemre. Nekem személy szerint komoly gondom nem volt velük. Sajnálom, hogy ez így van, de ez általában ilyen. A többi mobil szolgáltatóval is ilyen a dolog. Nekem személy szerint az egyikkel volt problémám. De nem hiszem, hogy ebből általános képet kellene alkotni, pláne nem a zászlómra tűzni. Bizonyára minden mobil szolgáltatóval vannak gondok, és vannak, akik nem ütköznek problémába. Ha gondom van az egyikkel, akkor váltok. Kész.
Még azt is elfogadom, hogy a Telenorral több embernek van gondja. Most konkrét friss statisztikát nem tudok előhúzni, de a Telenor előfizetések száma szép lassan csökken tudtommal a többi szolgáltatóhoz képest. Gondolom nem véletlenül. Ezeknek csak egy része a problémák miatt, mert egy részük a kedvezőbb díjcsomag, az ismerőseik előfizetése vagy egyéb okok miatt pártolnak át. Viszont egy része valószínű, hogy a problémák miatt, így nem irracionális azt feltételezni, hogy a Telenorral több embernek akad gondja. Másik oldalról viszont minden szolgáltatóval vannak gondjaik az embereknek. Elég naivság lenne azt gondolni, hogy a T-Moblie vagy Vodafone előfizetéssel rendelkezők között mindenki elégedett, soha nincs problémája. Összességében azért gondolom minden mobilszolgálatónál többségben vannak azok, akiknek nincs problémájuk. Legalábbis én ismerek nem egy embert, és nem igazán hallottam, hogy bárkinek komoly problémájuk lett volna. Pedig vannak ismerőseim mindhárom szolgáltató alatt.
Amúgy én sem magam választottam a Telenort. Vagyok olyan szerencsés helyzetben, hogy az előfizetési díjat a cég állja. Nekem ez így jó. Az ember nem mindig a problémák, a szolgáltatás minősége alapján választ, sokszor az is fontos – akár anyagi szempontból is –, hogy a környezetedben élők többsége éppen melyik szolgáltatónál van.
De nem is a Telenort védtem, hanem a te hozzáállásodra próbálnék kicsit hagyni. Úgy látom kevés sikerrel, mert nem azt olvasod ki a soraimból, amit mondok, hanem amit hallani akarsz.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Mindenesetre van véleménykülönbség közöttünk. Nekem nincs véleményem arról, hogy melyik szolgáltató jobb. Annyit mondtam, hogy amelyiknél történetesen vagyok, azzal nem volt gondom mostanság, meg azt is tudom, hogy minden szolgálatónál vannak problémák, sokszor az ügyfelek indukálják ezt, sokszor nem ők, de ez most itt lényegtelen is. Nem gondolom, hogy van annyi rálátásom – pár tapasztalat ellenére is –, hogy ex katedra kijelentéseket tegyek ez ügyben. Te viszont egyértelműen az egyik szolgáltató ellen beszélsz, és egy másik mellett. Akkor nekem most úgy kellene felfognom, hogy te „bizonyára” T-Mobile, vagy Vodafone bérenc lennél, akivel szemben feljogosítva kellene, hogy érezzem magam, hogy olyan kijelentéseket tegyek, hogy „b…d meg”?
Mégis mire ez a hangnem? Mivel adtam rá okot? Még ha esetleg úgy !érzed!, hogy okot is adtam volna rá, az elég indok az ilyen primitív megnyilvánuláshoz? Már elnézést, hogy primitívnek tartom, de ennyi udvariatlanság már engedtessék meg nekem, ha már így viszonyultál hozzám.
Mindegy. Lépjünk túl ezen. Megpróbálom még egyszer kifejteni.
Két eset lehetséges:
- Tudsz a helyzeten változtatni. Akkor ne itt siránkozz, hanem változtass. Tegyél meg mindent az ügy érdekében, amiről azt gondolod, hogy előrevisz az ügy megoldásában. A velem megütött hangnem biztos, hogy nem tartozik ezek közé.
- Nem tudsz változtatni. Akkor meg minek idegesíted magad? Mire ez a forradalmi hevület? Ha úgy gondolod, hogy ha fejre állsz, akkor sem tudsz változtatni, akkor minek fejre állni?
> örülök hogy a te pénztárcádnak mindegy, az enyémnek nem
Anno az az ADSL áthelyezés engem is a földhöz vert anyagilag. Megint feltételezel valami olyasmit, amiről nem bizonyosodtál meg. Igen, én is úgy nyögtem ki azt költséget, amivel a szolgáltató keverése miatt meg lettem terhelve. Kölcsön kellett kérnem hozzá, hónapokig kihatással volt rám, mert anno akkor a minimálbérnél nem sokkal kerestem többet.
Igazságtalan volt a helyzet? Egyik oldalról nézve igen. De miért kellett volna fejre állnom? Ettől nem változik semmi. Jelentsem fel őket? Ezzel több gondot okozok magamnak, mint amennyi hasznom van belőle. (Anno akkor a fogyasztóvédelem nem volt annyira erős, mint ma. Pedig hát ugye ma sem túl erős.) Nem arról van szó, hogy a helyzetet védem, hanem arról, hogy a helyzethez való viszonyulásomat én választom meg. Nekem nem voltak nyugtalan álmaim, nem anyáztam és nem ment fel a vérnyomásom.
Gondolj bele. Itt kb. 2000 Ft-nyi károd van. Oké, ez igazságtalan is lehet. Mégis mondjuk 10 év távlatából mekkora jelentősége van ennek? Megváltoztatja az életed alakulását? Más ember leszel tőle? Hajléktalan, munkanélküli? Lehet, hogy azt a 2000 Ft-ot másra költenéd. Annak a más dolognak milyen jelentősége lehet 10 év távlatából? Az ember tökéletesen feleslegesen szór ki 2000 Ft-okat dalolva és önszántából. Sokkal többet veszítesz azzal, ha most agyvérzésik feszíted magad. Nem ér annyit.
Ha már sikerült lehiggadni, akkor vedd elő az egészet nyugodtan, tiszta fejjel. Oké, attól, hogy 10 év távlatában nincs súlya a dolognak, attól még nem kell annyiba hagyni. Én ilyenkor teljes hidegvérrel hívom az ügyfélszolgálatot, udvariasan előadom a problémámat, udvarias, higgadt vitába is bocsátkozom neadjisten. Megvannak azok az eszközök is, amelyek engem védenek. Tudathatom ezt a céget képviselő ügyfélszolgálatossal is, aki ennek fényében – gondolom erre is megvan a megfelelő előírás, hogy ilyen esetben mit kell megtennie, és mit tehet meg – majd ő eldönti, hogy hogyan intézkedik. Neadjisten fel tudok hívni egy másik ügyfélszolgálatost, abból kiderül, hogy csak az előző tévedett, vagy tényleg ez a cég hivatalos álláspontja. Általában egy higgadt tárgyalással, olyan varázsszavakkal, mint: „Jó napot kívánok, elnézést, ne haragudjon, köszönöm” a legtöbb ügyet megfelelő sínre lehet tenni. Ha nem, akkor egy másik terepre kell átmenni, mondjuk jelenteni a fogyasztóvédelemnek.
Mindezt lehet úgy is, hogy nem sértesz meg indokolatlanul embereket. Meg lehet úgy is, hogy közbe ledurva@nyázol mindent és mindenkit, aki egy kicsit is kapcsolatba kerül az üggyel. Az ügyfélszolgálatos egy ember. Lehet ő is szívesebben dolgozna mást, de örül, hogy van munkája. Próbáld már a helyére képzelni magad. Lehet utálja a munkáját, de a fizetéséért kénytelen csinálni. Naponta találkozik több olyan ügyféllel, akik ismerni vélik édesanyja foglalkozását… Szerinted tényleg megérdemli ezt a hangnemet? Ő is örülni fog, ha végre egy normális telefont kap, ahol az ügyfél úgy mondja el a problémáját, hogy közben udvarias, higgadt tud maradni. Valószínű jóval segítőkészebb is lesz. Hiába, ő is emberből van.
Na én nem a Telenort védem, hanem azt az ügyfélszolgálatost, akit ma vagy holnap fel fogsz hívni. Nem azért, mert telenoros, hanem mert ügyfélszolgálatos. Meg téged is akarnálak védeni, hogy ne kapj agyvérzést olyan ügyben, ami nem ér meg ennyit.
Nem, nincs ügyfélszolgálatos ismerősöm sem. Egyszerűen empatikus vagyok, megpróbálom a másik helyébe képzelni magamat, és úgy viszonyulni mindenkihez, ahogy megérdemli, vagy legalábbis nem rosszabbul. Veled sem ütök meg olyan hangnemet, amit te megengedtél velem szemben.
> hívd fel a telenort egy mobilnet modemmel a saját hálózatából, mert nincs mobilod ami telenoros
Az embernek van legalább egy tucat ismerőse, rokona. Csak akad egy, aki történetesen Telenor előfizetéssel rendelkezik, vagy közbenjár valakinél, akinek van Telenoros előfizetése. Bizonyára készségesen fogja kölcsönadni a telefonját egy amúgy ingyenes szám felhívásának céljából. A múltkor egyik barátommal sakkoztam egy szórakozóhelyen. Egy vadidegen embernek is segítettünk abban, hogy felhívja a barátját. Csak van egy ismerősöd, aki legalább annyira készségesebben segít, mint én egy vadidegen embernek. Ez egy megoldható probléma, és nem kerül pénzbe, sőt túl sok időbe sem a megoldása. Persze akkor nem, ha nem is akarod megoldani.
Mindenesetre sok szerencsét az ügyintézéshez. Ha hasonló hangnemben fog történni, akkor szükséged is lesz arra a szerencsére.
2xSü
ne légy nevetséges, csak nem képzeled hogy ezt a regényt elolvasom, ha könyvet olvashatnékom van akkor tudok jobbat is ;)
Ha nem tudsz mit kezdeni az írói vénáddal legyél Voda vagy tmobile bérenc is bánná a fene...
Kedves T-Mobile vagy Vodafone bérenc! ;-)
Ha nem olvasod, hát nem. Bánom is én. Nem könyvet írtam azért. Meg ha már te is írtál majdnem olyan hosszú üzenetet, akkor hadd fejtsem ki magamat is hasonló terjedelemben. Persze ha nem akarod elolvasni, az nem engem minősít. Nekem ebből nincs bajom.
a telenorral alapból nincs gond a mobilos dolgokkal de a mobilnetemmel nekem is volt mikor tönkrement a gépem és megvettem az új win8-as laptopom és szóltam a telenornak hogy a modem nem kompatibilis erre ők hogy vegyek újat vagy cseréljem le a gépet én meg nyilván nem tudtam mert garis volt meg pénz sem kevés, aztán a modem gyártójára mutogatott aki meg a telenorra és fél évig húzódott az ügy mire lett driver hozzá addig meg nem tudtam igazából használni persze fizetni nekem kellett még akkor is ha a szolgáltatás miattuk nem tudott menni de persze leráztak pereskedni meg kinek van pénze.
Annyit azért üzennék az első válaszadónak hogy neki sem lenne ekkora a szája ha ilyen helyzetben lenne, és nem mindenki tűri jól ha átverik márpedig ahogy én látom itt ez történt.
Ja és az ne tévesszen meg hogy az üzletiben stabilabb a szolgáltatás mert az mindenhol úgy van hogy ahonnan több pénz jön be az az elsődleges szóval a magánszemély másodlagos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!