Hogyan kezeli a törvény a hazaküldött dolgozó idejét?
Üdvözletem.
A kérdés kicsit bonyolultnak tűnhet de megpróbálom itt kifejteni.
A dolgozó dolgozik egy munkahelyen. alap esetben napi 8 óra és ezért meg is kapja a megállapodott fizetését.
Mi van abban az esetben, ha a munkáltató nem tud munkát adni a dolgozónak? Tehát vannak napok amikor nem kell bemenni mert éppen nincs munka. Ameddig van a dolgozónak szabadsága addig még rendben van mert ki lehet írni a szabadságot. De ha elfogyott a szabadság? A munka viszony továbbra is megmarad. Semmi változtatás nincs benne. Számon kérheti a munkáltató azt az időt amikor nem dolgozott a dolgozó? Mert a dolgozó azért nem dolgozott mivel a munkáltató nem tudott neki munkát adni. A munkára képes lett volna a dolgozó.
Mit ír a törvény erre az esetre? Vagy ez csak a két fél közötti megállapodás része?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!