Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Valaki rendelt már a salecente...

Valaki rendelt már a salecenter.hu oldalról? Tényleg olyan jók a termékek, mint az leírják? Mennyi a szállítási idő?

Figyelt kérdés

2013. dec. 9. 17:45
1 2
 11/15 IQBEARXXXX válasza:
Itt van a nevem: John Dow
2019. nov. 22. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 Szilvia1986 válasza:
Sajnos nekem sincs jótapasztalatom se a céggel, árujával se a telefonon való kommunikációval sem. Engem is fenyegettet (a beszélgetés rögzítve lett, és most, hogy olvastam ezt az eljárást megkerestem.). Az biztos, hogy a cégnek nem az erőssége a szállítási határidő betartása, kommunikációja. Az előzménykében olvastam egy Andrea nevezetű hölgy peres eljárásáról. Kedves Andrea ezt önnek írom. Privát üzenetben elküldtem a nevem, telefonszámom, vegye fel velem a kapcsolatot és ha szükséges szívesen megjelölhet, mint tanút, örömmel elmondom a tapasztalatom és a bizonyítékot a hatoság részére bocsátom.
2019. nov. 23. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 Szilvia1986 válasza:
Gólián Évi, olvastam a hozzászólásodat. Látom te is áldozatúl estél ennek a cégnek, de ahogy írtad te a szerencsések közé tartozol mert csak kb. 3000 forintod bánta. De sajnos több weboldalon is olvastam a híreket és nincsenek jó véleménnyel a cégről. Én próbálom megtudni „Andrea” nevűnek az elérhetőségét mert azt olvastam itt peres útra terelték a dolgokat. Írtam arra privátban a IQBEAR…, de onnan egyértelműen egy úr válaszolt vissza, aki szintén rá fázott ezzel a céggel. Ha valaki tudja az elérhetőségét kérem jelezze, fogjunk össze és ne haddjuk, hogy ilyen cégek üzemeljenek, lopjanak (tőled csak kb.3000) de olvastam egy másik webportálon, hogy valaki sokkal nagyobbat bukott.
2019. nov. 24. 05:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim válasza:

Sajnos nekem is csatlakozom kell az előttem szólókhoz.

Több mint másfél hónapja várom a rendelésemet, amit nyilván nem fogok már megkapni. (Nem utáltam előre pénzt, csak utánvétellel vásárolok online) Sajnálom, mert régóta kerestem a megrendelt terméket.

Nem vagyok dühös, több pénzem marad, de egy egyszerű e-mailt elvártam volna: "Szíves elnézését kérjük, de az ön által megrendelt terméket tőlünk független okok miatt nem tudjuk teljesíteni." Vagy valami hasonló.

Ehelyett magyarázkodás, és fenyegetőzés olvasható különböző fórumokon, ami nem változtat semmit a tényeken, maximum a webáruház jóhírét csorbítja tovább. (Egyenes út a vevők elvesztéséhez.) Üzletpolitikának nem a legjobb.

Pedig, ha a weboldalon kínált termékek megfelelnek a valóságnak, tájékoztatnák minden változásról a vásárlókat, akkor ez egy klassz, jövedelmező üzlet lehetne.

2020. szept. 21. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim válasza:
Igaz, 2020 van de hátha valaki hasznát veszi. Én NEM ajánlom az oldalt! És nem is csak azért amit velem csinaltak, hanem a viselkedés, a problémakezelés egyáltalán nem megy a hölgynek aki vezeti. Nem tudja elfogadni a negatív kritikát, a véleményt. Ebből adódóan flegman, rondan beszel azzal aki elvileg meg akarta /vagy épp meg is vette/ a holmiját, csak éppen a vevő hibába ütközött. Nem látja be a saját cégének hibáit, nem ker elnézést, nem tesz annak érdekében semmit,hogy a vevő a probléma ellenere is elégedett legyen az utotevékenységekkel és persze az áruval. Sajnos engem jól átvertek. Rendeltem én is. De ruhám soha nem érkezett meg. És már nem is fog valószínűleg. És meg hozza teszem engem állítottak be sz@rnak. Mások biztos jobban jártak mint én 😄
2020. nov. 13. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!