Valaki rendelt már a salecenter.hu oldalról? Tényleg olyan jók a termékek, mint az leírják? Mennyi a szállítási idő?
Személy szerint, Te tudod vásárolsz e náluk, de a mai világban a másik lejáratása nagyon jól megy. Nagy a konkurencia harc, és akár a kereskedők is egymás alá tesznek.
Én is olvastam ezt a véleményt, de gondoltam meggyőződöm róla, mivel már minden hasonló áruházat végig néztem és a legolcsóbbak ők voltak. Először csak egy készleten lévő akciós felsőt rendeltem, gyorsan válaszoltak, másnak megkaptam a cuccot.
Én azt kaptam amit vártam. 100 %-ban. Nem csalódtam, sőt a lehúzásuk után örültem is hogy őket választottam.
Másodjára már bátrabban rendeltem, egy nadrágot, 2 toppot és egy bikinit. Megkaptam hamar, a csaj gyorsan válaszolt mindenre. A bikini sajnos kicsi lett, mikor kértem cseréljék ki, szóltak, hogy megoldható, de várni kell rá míg beszerzik. Rá 1.5 hétre meg is kaptam.
Én 100 %-ban elégedett vagyok, és megtanultam, hogy az emberek akkor nyitják ki a szájukat ha nem tetszik nekik valami. És ez nem feltétlenül az eladó hibája.
Szerintem mindenki maga győződjön meg érdemes e vagy sem!
Én 100 %-ban elégedett vagyok. Azóta vissza járó vásárló vagyok. Tökéletes minőség és korrekt eladó.
Szóval csak így tovább SaleCenter!!!!
B.Csilla
Kedves Ismeretlen nevüket nem vállaló Ismerősök!
Csilluska86, neked köszönjük a véleményt, és hogy azóta is vissza járó vásárlónk vagy.
Pár válasz és észrevétel. Mert ugye mi is mondhatunk véleményt.
1. Ne rendelj onnan, meg fogod bánni. ritka szar minőségű kínai cuccok.. -ra válasz. - Ha szükséges származási igazolást tudunk adni a termékekről, és az egyértelműen igazolja, hogy nem gagyi kínai cuccokat árulunk. Kizárólag minőségi válogatott termékeket árulunk. Ha bármi olyan minőség amit mi sem szívesen hordanánk, azt jelezzük a vásárlónak. Szívesen adok pár e-mail címe ahol utána tudsz kérdezni ennek igazáról. És ha mi gagyi cuccokat árulunk akkor kérlek ne rendelj másik ruházati áruházakról sem, mert egy a beszerzési forrás.
2. Ami az esküvőre rendelt ruhát- és a tájékozódást illeti.
Ha a kedves vásárlónak nem egyértelmű hogy a 7-14 nap és 7-14 munkanap nem ugyan az, az ugye nem a mi hibánk. Le van írva a termékek adatlapján 2 helyen az időpont. Bárki ellenőrizheti akinek kétsége van. Emellett megírtuk e-mailben is, hogy mennyi az alap szállítási idő, és hogy szabadságra megyünk ami miatt késik a szállítás majd 1 hetet. Azt is, hogy jelezze ha időpontra kell vagy sürgős a termék. Természetesen semmi válasz, hogy nekem időpontra kell. A vásárló utalt nekünk annak ellenére, hogy azt is jeleztük szabadságon leszünk, és késik a szállítás. Kiírtuk, hogy telefonon a szabadság ideje alatt nem vagyunk elérhetőek. Ment automatikus válasz is a vevőknek e-mailben. Sajnos nem tudom, hogyan lehetne ezeket egyértelművé tenni mindenki számára, mert sajnos nem sikerül mindenkinek elolvasni az információkat.
Haza értünk a nyaralásból, mert talán ennyi nekünk is jár 1 hét egy évben családdal. Kismillió nem fogadott hívás, fenyegető rágalmazó e-mail. Csaló cég, hazugok, becsapnak. Holott csak olvasni kéne. A vevő kérte pénze visszautalását, mert biztos átvágjuk. Ezalatt ismét közbe jött sajnos egy 3 napos kényszerszünet (okét nem részletezem). A vásárlónak pénteken utaltam este. Szombaton kaptam egy kedves rágalmazó fogyasztóvédelem fenyegető e-mailt. A kedves vásárló valószínűleg nem tudja, hogy amit pénteken este utalok hétfőn reggel érkezik. Na, ez az 1 óra múlva már meg is kaptam a pénzem története röviden.
5 évre visszamenőleg minden e-mailt mente van, amik hála istennek igazolják szavaim. Sajnos azzal van a baj, hogy még mindig figyelmetlenül vásárolunk , és hajlamosak vagyunk a másikat hibáztatni.
- Tájékozódj a termékről (anyag, minőség, méret)
- Nézd meg a szállítási időt
- Nézz utána a cégnek (de nem ilyen oldalakon, hisz ha az egyik felet hallod nehéz valós véleményt alkotni ) És valljuk be ide szinte csak az ír akinek gondja van. Ha minden oké, eszedbe sem jut az oldal.
12000 vásárlón vagyunk túl...
- Ha kételyed van inkább ne utalj előre, lehet utánvétellel is fizetni.
- Ha kérdésed, kételyed van hívd fel a céget, azért vagyunk, hogy segítsünk.
A döntés a Tiéd Kedves Olvasó! Bárhogy döntesz igyekezz óvatos lenni, és ne habozz telefonálni, vagy e-mailt írni. És ha valaki nem veszi fel a telefont lehet annak oka van. (pl. szabadság).
Sikeres vásárlást kívánok Nektek, vagy nálunk vagy máshol.
www.salecenter.hu
Bognár Katalin
(ezt a catwalker véleményeknél találtam szerintem ide tartozik.) Gólián Évi nevű felhasználó válasza:
Én a salecentertől rendeltem már kétszer!....Az első rendelésemnél a magyar posta egyik alkalmazotja lopott ki egy ruhát!Panaszt tettem a postán!Korrektül el is jártak az ügyemben!Megtérítették a ruha árát!...(amiket akkor rendeltem ruhákat jók voltak!)....A második rendelésemnél volt egy felső,ami már akkor hibás volt,amikor átvettem!Jeleztem még aznap a salecenternek,kérte a lány,hogy küldjek e-mailt a panaszomról,fényképpel a felső hibájáról!...Megtettem!....Utána sokszor beszéltem Velük,küldtem egy csomó e-mailt!Válasznak azt kaptam,hogy előtte én egy másik kolleganővel beszéltem,aki már nem is dolgozik ott küldjem el mégegyszer a fényképes e-mailt arra az e-mailre meg azt a választ kaptam,hogy úgy néz ki,mintha én vágtam volna ki ollóval!.....Természetesen nem kaptam vissza se a pénzem és nem is cseréltek!!....A fogyasztó védelemhez szerettem volna fordulni,de hála az égnek "csak" 3020Ft-ba került a felső,úgyhogy úgy döntöttem,hogy nem ér meg az a pénz annyit,amennyi időmbe és energiámba került volna,hogy érvényesítsem fogyasztói jogaimat!...De én biztos SOHA többet nem rendelek a salecentertől!....A catwalkert még nem probáltam,de már szemeztem vele!=)
Ne vicceljünk. Nem szabad ennyire lenézni a törvényhozást és az igazságszolgáltatást! Egy IP cím egy szöveg stílus és annak a megválasztása egy és ugyan azon emberre vall.... De akkor miért is nem vállaljuk a nevünket???
A téma részünkről Dabason a járásbíróságon folytatódik 27-én 13:00-kor. Szerintünk nem kéne tovább rontani a helyzetet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!