Ha egy üzletben írok a panaszkönyvbe, az használ valamit? Elolvassa azt valaki? Tesz valaki valamit?
Ilyen, hogy panasz könyv hivatalosan nem létezik. Vásárlók könyveként keresheted.
Igen írhatsz bele és 30 napjuk van arra, hogy hivatalos levélben válaszoljanak rá.
Ha panaszt akarsz tenni , akkor ahhoz a szervezethez kell fordulnod , aki az adott témával foglalkozik.
Számít ha beírsz a panaszkönyvbe , mert nyoma marad , ha jönnek a Fogyasztóvédelmisek ellenőrizni , akkor mindig megnézik.Nagy cégeknél , ha többször panaszkodnak valakire a Vásárlók Könyvében , azt szankcionálják.
Ha higiéniai , ételminőségi probléma van , akkor az ANTSZ az illetékes.
Ha nem adtak számlát akkora NAV.
Ha nem volt zárjegy az italon , cigin , akkor NAV , vagy Vám és Pénzügyőrség.
Ha csúnyán beszéltek veled , rossz az eladott termék , nincs kint a Vásárlók Könyve akkor a Fogyasztóvédelem.
Ha ki akartak rabolni , hívd a Rendőrséget.
Ha illegális táblát tettek ki , jöhet a Közterület Felügyelő.
Ha túl zajosak jöhet a Jegyző.
A cégek félnek a hatóságoktól , mert ha feljelentik őket , akkor a hatóság köteles vizsgálatot indítani , kimennek és mindig találnak valami szabálytalant ( nem mindig azt , amiért kimentek ) , és ez százezrekbe kerülhet a cégnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!