Ha egy üzletben írok a panaszkönyvbe, az használ valamit? Elolvassa azt valaki? Tesz valaki valamit?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ilyen, hogy panasz könyv hivatalosan nem létezik. Vásárlók könyveként keresheted.
Igen írhatsz bele és 30 napjuk van arra, hogy hivatalos levélben válaszoljanak rá.
Ha panaszt akarsz tenni , akkor ahhoz a szervezethez kell fordulnod , aki az adott témával foglalkozik.
Számít ha beírsz a panaszkönyvbe , mert nyoma marad , ha jönnek a Fogyasztóvédelmisek ellenőrizni , akkor mindig megnézik.Nagy cégeknél , ha többször panaszkodnak valakire a Vásárlók Könyvében , azt szankcionálják.
Ha higiéniai , ételminőségi probléma van , akkor az ANTSZ az illetékes.
Ha nem adtak számlát akkora NAV.
Ha nem volt zárjegy az italon , cigin , akkor NAV , vagy Vám és Pénzügyőrség.
Ha csúnyán beszéltek veled , rossz az eladott termék , nincs kint a Vásárlók Könyve akkor a Fogyasztóvédelem.
Ha ki akartak rabolni , hívd a Rendőrséget.
Ha illegális táblát tettek ki , jöhet a Közterület Felügyelő.
Ha túl zajosak jöhet a Jegyző.
A cégek félnek a hatóságoktól , mert ha feljelentik őket , akkor a hatóság köteles vizsgálatot indítani , kimennek és mindig találnak valami szabálytalant ( nem mindig azt , amiért kimentek ) , és ez százezrekbe kerülhet a cégnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!