Mi ebben az esetben a teendő, ha van (postai küldemény)?
Ma kaptam meg egy parfümöt, jóval olcsóbban vettem meg, mint az eredeti ára (vateráról). Sima csomagolásban volt, 2x bubis zacskóba tekerve, de a parfümhöz tartozó tusolózselé, amely tubusos, a műanyag feje letört és jócskán ontotta magából a tusfürdőt, így hiányzik belőle. A mázlim sajnos, hogy itthon nyitottam ki és néztem meg, hogy milyen állapotban van a termék (3 darabról van szó). Írtam az eladónak, hogy mit tehetek... nem vállal felelősséget a termék miatt, a posta hibája, így jártam stb... jah és amikor kérdeztem, hogy törékeny címkét miért nem tett rá, mert utólag megtudva tehetett volna rá, annyit válaszolt, hogy ő nem szokott rátenni O.o és hogy arra a fajta levélre, amivel feladta a terméket nem is lehet kérni...
Azon kívül, hogy hideg vizet ihatok rá, lenne esetleg valami teendő? Vagy csak akkor, ha a postán nyitom még ki?
Köszönöm szépen a válaszokat! Legyetek szívesek nem lekapni a fejemet... így is eléggé idegbeteg vagyok most :(
Igen... Sajnos ez az "így jártam" eset...
Levél esetében nem kérhető "törékeny" kezelés, tehát törékeny dolgot nem is így kéne feladni. Inkább a feladó hibája, mint a postáé...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!