Hivatalos küldemény kapcsán: postai hiba, feladó, vagy a velem egy háztartásban élők miatt nem kapom meg rendszeresen. Mi a teendő?
Figyelt kérdés
Bankszámlámról kimutatást félévente kellene kapjak, de kb. 2 éve nem kapom kézhez. Reklamáltam a banknál többször is, ők azt állítják, tudtukkal postázták mindig részemre. Itthon a velem együtt lakók tagadják, hogy felbontották volna. Gondolom vagy a bank, vagy a velem egy lakcímen élők, vagy a posta a hibás.
Mit tehetek azért, hogy kiderüljön, hova lettek ezek a levelek, és hogy megfelelő kárpótlást kaphassak (ha a posta, vagy a bank a hibás)?
Mit tegyek, hogy ezentúl kézhez kapjam?
2012. ápr. 27. 10:30
1/3 anonim válasza:
A postázási (levlezési) cím stimmel a banknál? Egyszer-egyszer elképzelhető, hogy hibázik a posta, de rendszeresen nem szokott.
2/3 A kérdező kommentje:
Banknál stimm a cimem, kb. 2010-ig megkaptam a kivonatokat.
Valszeg itthon felbontották újra és újra, vagy nem adták oda nekem... egyszerűen nem tudom, mit tegyek ennek kapcsán... :S
2012. ápr. 27. 18:38
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!