A T-home lemondásánál volt már valakinek rossz tapasztalata? Pl. hogy ugyanúgy küldték lemondás után is a csekket?
Elsővel értek egyet!!!
Év elején mondtam le a szolgáltatást (kábel tévé és net).
Bementem, le szeretném mondani.
Ügyintéző: Oké, adjam le a routert, majd 8 napon belül megszüntetik a szolgáltatást. Persze, ha mondjuk a 8. napon szüntetik meg, akkor még azt ki kell fizetni.
Én: Leadom a routert és még 8 napo kifizettetnek? Viccel? 1 percet sem vagyok hajlandó fizetni, ha a szolgáltatást nem tudom igénybevenni.
Ő: Oké, akkor üzletvezetői engedéllyel (wtf) maradhat nálam a router, amíg ki nem kapcsolják a szolgáltatást. Én: Ha megszűnik, behozom. Hová vihetem?
Ő: Bármelyik T-Pontban leadhatom.
Na, ki is jöttek, lekötötték a vezetéket (bónusz, hogy a szomszédét kötötték le, vissza kellett jönniük, hogy korrigáljanak. no comment)
Kb. 3-4 nap múlva beviszem a router a "bármelyik" T-Pontba. Közli a majom, hogy postán tudom csak feladni, nem fogadják el így személyesen.
Én: Érdekes, 4 nappal ezelőtt még elfogadták.
Ő: Igen, azóta változott a protokoll.
Én: Rendben, kérem szépen a vásárlók könyvét.
Ő: Hol van az a router, átveszem.
Szóval SOHA az életben nem lennék az ügyfelük!!!
Az már csak hab a trotán, hogy kb. 2x annyiért szolgáltatnak, mint bárki más, a 2-3 napos szolgáltatás kimaradásokat benyelik, meg úgy az egész...pfff
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!