Katikepes kérdése:
A vaterán "vásároltam" egy müszaki terméket fix árasat de még nem utaltam. Ugyanis vasárnap ugyanazt a terméket sokkal olcsóbban megkapom. Az eladó elküldte személyes adatait is. Most mit tehetek?
Figyelt kérdés
Azt szeretném megtudni hogy hogyan lehet ezt ugy megoldani hogy nekem ebből ne legyen problémám? Sürgős lenne a válasz.2012. nov. 10. 11:57
1/4 anonim válasza:
nem tudod megoldani, és ez így korrekt ... előbb kellett volna rákeresni az olcsóbbra ... de ha szép okosan írsz levelet a páciensnek, hogy jajistenem ma ellopták a pénztárcámat, vagy mit tudom én, miért nem aktuális a vásárlásod, akkor talán megért és eltekint az eladástól
2/4 anonim válasza:
Először írd neki, hogy vagy azt, hogy a gyerek ütötte le véletlenül, vagy azt, hogy közben kaptál egyet ajándékba, hátha rendes lesz és nem ad negatívot. De szerintem legrosszabb esetben is csak egy negatívot kapsz. Nekem sokszor volt olyan is, hogy még helyet is megbeszéltünk és nem jött el a termékért én meg ott várta, de még olyan is volt, hogy kifizette és egy évig könyörögtem, hogy vigye el, mégsem vitte el a cuccot. Szóval van ilyen.
3/4 anonim válasza:
Írd meg neki őszintén hogy mi a helyzet, nem kell hablatyolni. Kérj tőle bocsánatot, mondd meg neki h neked minden fillér számít, és kérd meg h tekintsen el az adásvételtől. Ha egy kicsit is normális az eladó, nem fog még negatívot sem adni, max semlegest. De ha negatívot ad, attól sem lesz semmi bajod:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!