Hogyan intézzem el hogy a bérpapíromat az ideiglenes lakcímemre küldje ki a munkáltató mivel kismama vagyok?
Sziasztok!
Segítség kellene nekem.A munkáltatómnak közöltem hogy az ideiglenes lakcímemre(levelezési cím) küldjék ki a bérpapíromat mivel elköltöztem más helyre. De az állandó lakcímem megmaradt.Kismama vagyok és nem tudok bejárni a bérpapíromért.Finoman közölték velem miért is küldenék a levelezési lakcímemre meg különben is a számítógépes rendszer sem engedi meg nekik hogy átírják a címet.Két hónapja nem kaptam bérpapírt.
Új Munka törvénykönyve 155 § (2)
„A kifizetett munkabér elszámolásáról a tárgyhót követő hó tízedik napjáig írásbeli tájékoztatást kell adni.”
Vagyis ha két hónapja nem kaptál elszámolást, az már nem kicsit nem MT komfort.
A munkáltató feladata a tájékoztatás, hogy hogy oldja meg, az már az ő egyéni szoc. problémája. Mi az, hogy nem engedi a számítógépes rendszer, hogy átírják a lakcímet? Belép egy munkavállaló, bejelenti a lakcímét, már el se költözzön soha, amíg ott dolgozik, mert nem tudják átírni? Egy embernek lehet 4 féle címe is, ha úgy tetszik neki (lakcím, ideiglenes lakcím, tartózkodási cím, és levelezési cím), ezt hogy tartják nyilván?
Normál helyeken ez úgy működik, hogy ha van formanyomtatványuk cím bejelentésre, akkor azon, ha nincs akkor sima írásos formában kéred, hogy x időponttól kezdődően kéred a bérpapírod y címre postázását. Ráadásul nem is kell bejelentett lakcímnek lennie, tehát lakcím kártya másolatot sem kell hozzá igazán adni. Aláírás, dátum. Kész.
Én tértivevényesen küldeném levélben, ha esetleg semmi reakció a részükről, legyen mit lobogtatni, hogy te jelezted.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!