SOS Megrendeltem egy játékot az egyoki oldalon 3 napja, ma felhivtam őket és kiderült, hogy nincs is és nem is lesz nekik már idén. Holnap van a gyerek szülinapja. Mi a megoldás? Kérhetek valami jóvátételt?
Jóvátételt gondolom akkor kérhetsz, ha benne van nekik a felhasználói és nem tudom milyen feltételekben, hogy ha ők hibáztak, és nem tájékoztattak téged, akkor jár valami "kártérítés". De ezt kétlem, hogy őszinte legyek. Inkább olyasmit fogadtatnak el velünk, vásárlókkal, hogy nem garantálnak semmit!
Szóval a 2-3 munkanap túl van a gyerek szülinapján, így irány a bolt, és venni kell valami másik játékot. Bár függ a dolog a gyerkőc korától, mert ha még annyira pici, hogy nem fogja fel, hogy a szülinapja van, akkor simán csúsztathatod a szülinapi ajándékátadást 2-3 nappal. Ha meg már nagy, akkor talán azt is megérti, hogy a postás bácsi lassan jön az ajándékával! Én a barátnőm kislányának a karácsonyi ajándékával voltam így... kicsit később érkezett meg, de a kislány Karácsony napjától várta a postás bácsit, mert a Jézuska véletlenül hozzám hozta az ő ajándékát, és postával küldtem tovább... Ugyanúgy örült neki, mintha akkor kapta volna meg, talán még jobban is, hisz mennyire várt rá! Óvatosan át lehet verni a gyereket, még ha ez gonoszan hangzik is!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!