Miért van gyakran kétféle ár kitéve ugyanarra a
termékre a Tesco-ban?
1/10 A kérdező kommentje:
Mondanom sem kell hogy otthagytam,sőt megmondtam azt is hogy az akciós árért még megérte volna.
Érdekes, amelyik Tescoba járok, ott általában csak egy ár van egy termékhez. Különben meg majdnem minden sarkon van árellenőrző, amit nem csak porfogónak raktak ki. De ha nálatok nem így van, akkor a vonalkódon lévő számsort kell összevetni az árat jelölő címkén lévő számsorral. Ha passzol a két számsor, akkor az az ár ahhoz a termékhez tartozik. Ha mégis két ár van kint, akkor a szabály szerint az olcsóbbik áron kell megkapnod a terméket. Ezt pedig nem a pénztárnál, hanem a vevőszolgálati pultnál tudod elintézni.
2012. jún. 23. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
Ezért szoktunk mi is mindent az árellenőrzővel ellenőrizni. De már jártunk úgy is, hogy a pénztáros olyan péksüteményt ütött be, amilyet nem is vettünk. Nem is arról a pénzről van szó, hisz még 100 Ft sem volt, de akkor se a vásárlókkal akarja már kifizettetni amit ő megevett. Persze ilyen esetben még reklamálni sem lehet, mert mikor eljössz a pénztártól, és észreveszed, akkora már hiába mégy a vevőszolgálathoz, majd rád fogják, hogy mire odaértél a pénztártól, addigra megetted. Ezért kell nagyon odafigyelni fizetéskor.
2012. jún. 23. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 A kérdező kommentje:
Nálunk csak porfogónak raktak ki árellenőrzőt anno de mára az összeset le is szerelték-sosem működtek.
5/10 A kérdező kommentje:
Ja hát én nem fogok kódokat silabizálni már bocsánat.Nem életszerű és nem várható el senkitől hogy kódozgasson.Nagy betűkkel ki volt írva nagy fehér táblára hogy rántott sajt 500 gr-os 640.Rögtön mellette 799-ért is ki volt írva kis sárga táblára szintén 500 gr-os.Sehol nem volt a környéken másféle rántott sajt.
Mert valószínűleg elfogyott az akciós. Ezért nem volt másik rántott sajt kinn. Emellett minden teszkóban van árellenőrző. Max. az expresszekben nem.
2012. jún. 23. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
Melyik Tescoban történt ez?
2012. jún. 23. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 A kérdező kommentje:
Ha van is árellenőrző senkit sem láttam évek óta hogy használná.Én sem használtam rég mert mikor próbáltam sosem működött,amúgy Komáromban volt.
9/10 anonim válasza:
Az esetek nagy részében valóban a vásárló a hibás. Sokszor más vásárlók teszik vissza rossz helyre az árut, ha olcsóbbat találnak. Meg kell nézni mit veszel meg ennyi.
Nem kötelező ezt megtenni, de akkor magadra vess, ha nem azt kapod amire számítasz.
Érdekes, nekem mindig annyiba kerül minden, mint amennyibe ki van írva. Igaz én rászánom azt a nem egész egy percet és nem veszek meg olyat aminek nem találtam meg az árát.
A pénztáros meg nem próbált hülyére venni. Szerinted tudja fejből az áruház teljes árukészletét, miből mi, hol van és mennyibe kerül?
2012. jún. 23. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 A kérdező kommentje:
Nem kell hogy tudja az árát,a bosszantó az hogy egyből azt feltételezi hogy én tévedek,holott most sem erről volt szó.
Alaposan meg szoktam nézni az árakat,most is így történt.A kiírás egyértelműen megtévesztő volt.Nem a vásárlók voltak a hibásak,szép sorba egy rakás rántott sajt sorakozott ott,nem a vevők tették oda őket,ahogy a megtévesztő táblát sem.
Kapcsolódó kérdések: