Hibás az új cipőm! Segítséget kérek hogy mit lehet tenni?
2012. április 11.-én vettem 15 ezerért egy tavaszi cipőt,
6 nappal később vettem észre hogy a bal cipőn hátul a "kéreg merevítő" ketté van törve, és a környékén a szövet is szétszakadt. Április 23.-án vittem vissza az üzletbe hogy baja van, azt mondták hogy bevizsgálják, május 4.-én hívjam őket.
Miután igencsak nehezen elértem őket, mondták hogy az azt követő hét vége-felé meglesz a cipő. Bementem, mondták hogy ALAPTALANnak ítéltek meg a cipő problémáját,DE majd adnak helyszíneket ahol megtudom javíttatni.
Kérdeztem, hogy azt ugye ők fizetik ki? Válasz: ezt nem tudja, majd ha bevizsgálásról visszakerül a cipő akkor derül ki. Mert persze még mindig nem került vissza a cipő. Elméletileg Május 14~16 között mehetek be érte.
Ugye kötelesek kifizetni ilyenkor a javítást?
Pénzvisszaterítést vagy árucserét kérhetek-e?
Ha nem cserélik, akkor mérget vehetsz rá, hogy a javítást sem fogjá állni.
Milyen boltról van szó?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!