Bukósisak plexijéről, hogyan tudom a karcot eltávolítani?
fél napom ráment, hogy ezt kutattam, de semmi eredmény, halottam hogy van valami paszta amivel fel lehet polirozni a plexitet, külön bukosisasokhoz való, de nem találom sehol.
Tudtok olyan helyet ahol meg lehet venni, rendelni? esetleg mi lehet az angol neve h rákeressek ebayen. vagy esetleg valami jó modszert?:)
Én a bukósisakomat, amikor elég mély karc lett rajta,mert le esett a motorról,Csupa ideg lettem ,mert drága volt.Az egyik ismerősömnek van filc korongja és azzal közép fordulaton klasszul el tüntette a karcot és nem is látszik ,nem opálos és át látni ugyan úgy mint eddig.
Na most hozzá ne értőnek oda ne add!!!!! mert k*rvár@ elbaszhatja.
1.,Csinálj egy maszkot pl. egy öntapadó fóliával a felületre ,úgy ,hogy a sérülésvonala +-10mm szabadon maradjon!Úgy ahogy a kórházi műtétnél szokták csak műtéti helyet szabadon hagyni.A belső oldalához sem árt egy takaró.
2., Készíts a belső profilnak megfelelő alakú alátétet a sérülés felület alá NIKECELL-ből ,fenyőfából (de ekkor még egy puha ruhával beborítani!)
3.,Készíts elő különböző finomságú csiszoló papírokat!
a sérülés mélységétől függően választva a legdurvábbat.320,400,600,1000 sorrendben.
4.,A csiszolót az ujjadal addig húzogatod a sérülés vonalán ,amíg egybeolvadva eltűnik a felületről és csak homogén csiszolatot látsz.Ugyanezt a következő fokozatokkal végig csinálod.
5.,A 600,1000 finomsággal már majdnem áttetsző lesz a felületed.Most következhet a pulirozás ,de ne filc,hanem rongykoronggal,és pulirpasztával.Csiszolóanyagboltban lehet vásárolni is de ez nem gazdaságos mert soha nem fogod elhasználni.
Ha nincs gyakorlatod,egy hasonló anyagon ki kell próbálnod a pulirozáshoz a megfelelő fordulatszámot,nyomóerőt,mert egy utolsó
"namégeztmegdörzsölöm" mozdulattal az egész addigi munkát a kukába lehet dobni.Erre a munkára a legcélszerűbb gép egyébként a mini csiszoló-gravírozó .
A pulírozást ezen az anyagon célszerű úgy csinálni,hogy a forgó rongykoronghoz a pasztát hozzányomni,rádörzsölni a pasztából ,(a színén lehet látni),azután a forgó koronghoz óvatosan érintve és folyamatosan mozgatva a sérülésen csiszolni.
A szükséges fordulatszám a korong átmérőjétől függ.Ha gravírgéppel csinálod akkor a koronk max.15-20 mm lehet ehhez a fordulatszám 5-8 ezer,de ezért kell a próbadarab.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!