Miért nem enged regisztrálni a Vodafone?
Figyelt kérdés
Már 100x próbáltam, de sose sikerül. Megadok mindent amit kér de mindig ezt írja ki :
Belső hitelesítési hiba történt
A művelet végrehajtása során hiba történt
A regisztrációhoz / új jelszó beállításához szükséges adataidat hibásan adtad meg. Kérjük ellenőrizd és próbáld meg újra!
Most akkor mi lehet a baja? A jelszó? A jelszó most akkor tetszőleges, vagy valami olyan kéne ami a szerződésen van?
2011. dec. 10. 17:17
1/1 anonim válasza:
Nekem is pont ugyan ez a problémám a, hogy egy darab jelszót sem fogad el és megnéztem a szerződést de nem találtam 8 karakterű számot ami a jelszóra alapozna sajnos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!