Melyik a nagyobb építészeti bravúr? A 135 éves Margit híd átépítése vagy a KÖKI?
Beleértve az új üzletközpontot, a Metró új végállomását és a kapcsolódó tereprendezéseket.
A kérdésem ugyan építészeti, de ilyen kategória nincs, s igazság szerint a humor rovatban lenne a helye, de akkor kevesebben figyelnének fel rá.
Margit híd:
- Milliárdokba került, a villamos megállót a Szigettel összekötő aluljárót mégis felszámolták. Ez ugye már visszavonhatatlan és örök. A felszíni gyalogos átkelőhely nem jobb megoldás!!! (Egyértelműen forgalomlassító, bizonyos szempontból balesetveszélyes is.)
Köki:
- az autóbuszok a szinte zárt árkádok alól fognak indulni. Büdös is lesz, és egészségtelen is.
- Annyira közel épült a Metróhoz, hogy véglegesen megszűnt a közöttük futó Gyorsforgalmi Út esetleges kiszélesítésének lehetősége.
- A Metró új végállomásánál megszűnt a felfelé vezető mozgólépcső, és nyoma sem látszik annak, hogy tervezték az újra beépítését (Ugyanis lift került a helyére.)
- A Metró végállomásról az Üzletközponthoz vezető átjáró nem egy síkban van, tehát nem akadálymentes. (A vasúti sínek feletti út sem egy szintben van vele, de a folytatás miatt - a peronok kerekesszékkel történő megközelítése, a vonatokra történő feljutás bizonytalan megoldás - nincs akkora jelentősége.)
- A metróállomás korábbi burkolata egyedibb, egyénibb volt, mint a most elkészült, új design.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!