Milyen pénzszerzési lehetőségek vannak?
Figyelt kérdés
16 éves diák vagyok és az iskola mellett egy féléven belül másfélmilliót össze kéne valahogy spórolnom a tandíjamra. Mit javasoltok? Diákmunkát nem vállalhatok!2011. aug. 8. 16:16
2/10 Fuuton válasza:
zsuga, tőzsde.
Válogass.
Mire kell az a másfél millió? Mi kerül ennyibe?
3/10 szamóca.. válasza:
miért nem vállalhatsz diákmunkát? akkor vállalj rendeset.
esetleg eladhatsz értékes dolgokat.
vagy mehetsz illegálisba.
4/10 anonim válasza:
En nem tudom,de masfelmilliot eleg nehez lesz osszeszedned egy fel ev alatt.
5/10 anonim válasza:
Meglepődnék ha 16 évesen, úgy hogy nem dolgozol, másfél milliót tudnál összeszedni egy félév alatt... Miért nem vállalhatsz munkát? Mit gondolsz, más hogy szerez pénzt? Hogy akarsz munka nélkül ennyit?
6/10 Fuuton válasza:
Második vagyok, hol tanulsz te, hogy másfél milla a tandíj?
7/10 A kérdező kommentje:
Mert 16 évesen iskola mellett diákmunkát nem kaphatok. Még nappali melót, szülő beleegyezése mellett sem!
Hollandiai középiskolába kell mennem személyes okok miatt, és ez a másfél millió a legolcsóbb tandíj ott, viszont rokonok természetesen nem tudják állni.
2011. aug. 8. 16:40
8/10 anonim válasza:
Sztem ez szinte lehetetlen, próbálj szerencsét és menj el lottózni...
9/10 szamóca.. válasza:
hát, én dolgoztam anno suli mellett 16 évesen... vár abból nem tuti h összegyűlik annyi:D
10/10 Fuuton válasza:
Ha jól pókerezel, vagy van érzéked a lottóhoz, akkor talán összejöhet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!