Ha az üzletben vásárláskor bármiféle kár ér szólsz vagy hagyod az egészet?
Figyelt kérdés
Régen én hagytam az egészet. Volt már, hogy hipermarketben hibás szeletelőt vettem, de hagytam, nem éltem a jogaimmal. Most azt veszem magamon észre, hogy ha bármiféle gond van a termékkel, vagy megtévesztő árak vannak feltüntetve, vagy webshopos vásárlásnál gond van szólok és kiállok a saját igazam mellett. A blokkot mindig tüzetesen átnézem vásárlás után. Én lettem bogaras vagy más is így csinálja?2010. dec. 7. 15:00
1/2 anonim válasza:
bogaras?dehogy!nagyon helyes!így kell!egyébként a szüleim is még az áruházban átvizsgálják az egész blokkot,és nembaj,mert megesett,hogy vmit majdnem drágábbért vettünk meg...
2/2 anonim válasza:
ilyenekért egyértelmű,hogy szólnni,kell nemlettél bogaras!ha valami hibás nehogymár rádsózzák!(mert gondolom tudnak róla h hibás,de direkt csinálják)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!