Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Mit tegyek? Beszéljek/beszéljü...

Mit tegyek? Beszéljek/beszéljünk vele?

Figyelt kérdés

Sziasztok.Egy kicsit zavaros ez a téma,de nem tudok máshoz fordulni..

Na szóval.Egy kilencedikes diák vagyok.Jó körülmények között vagyok iskolában,minden tanár aranyos,kedves,segítő kész,KIVÉVE EGYET!A testnevelés tanárom.

Testileg bántalmazza a gyerekeket,teljesen ok nélkül.

Például: osztálytársam óráról ki szeretett volna kéreckedni wc-re a tanárúrtól..tanár úr fogta magát,pofán verte.

Ha nincs ott a testnevelés felszerelésed,vagy hasba vág,vagy tökön rúg.Ordibál egész órán mint a fába szorult féreg..ha 2. helyett véletlen a 3.sorba állsz,ordibál,és már közel van az ütéshez is.Egyszerűen rettegek a tesióráktól.Engem még nem bántott,csak szóval,de amikor meglátom azt a tanárt,görcsbe rándul a gyomrom.És tudjátok mi a sz@r az egészbe?Hogy az igazgató,és a tanárok tűrik,hogy testileg bántja a gyerekeket.

Ja és hogyha 1 perccel később öltözöl át,bezár az öltözőbe.

Kérem a segítségeteket,nem tudom hogy mit tudnék/tudnánk tenni.Hozzászólni nem merek,mert normálisan nem tud visszaválaszolni..

Előre is köszönöm a válaszokat,segítségeket!

15/F.

2010. nov. 18. 20:53
 1/6 anonim ***** válasza:
te jóságos ég ez nagyon durva. szüleiteknek szóltatok már? egyébként fel kell jelenteni. valahogy csempésszétek be a telefont és próbáljatok fel venni h mit csinál. és a tanárok tűrik? milyen szemetek ők is
2010. nov. 18. 20:59
 2/6 A kérdező kommentje:

Szüleink tudják,de nem szólnak semmit.Áááá.

Ha a telefont meglátná az órán,orrba is verne minket.

2010. nov. 18. 21:15
 3/6 anonim ***** válasza:
na ne ezt nem hiszem el h a szülőket se meg a tanárokat se érdekli
2010. nov. 18. 21:41
 4/6 A kérdező kommentje:
Pedig így van.Attól a tanártól mindenki retteg a suliba.
2010. nov. 18. 21:49
 5/6 anonim ***** válasza:
és a szülők nem tesznek semmit? hagyják h üssék verjék a gyerekeiket? ezt nem veszem be
2010. nov. 18. 21:54