Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Alzánál hibás termék esetén...

Alzánál hibás termék esetén mit kell tennem?

Figyelt kérdés
Rendeltem az Alzától egy terméket, át is vettem az alzabox-ból, viszont volt rajta egy érülés, ezt jeleztem az ügyfélszolgálatnak. Kaptam egy email-t, hogy holnap átvehetek egy új terméket. De a hibás termékről nincsen szó, azt vissza kell helyezni a boxba vagy megtarthatom?

tegnap 14:08
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!