Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Mit csináljak, ha nincs meg...

Mit csináljak, ha nincs meg az ügyfélkapu törlőkód?

Figyelt kérdés

Most 3 embernek is megcsináltam itthon a regisztrációt (család), mindig lementettem a törlőkódot, de az idiótája felülírta mindig az előzőt......

Nem is értem. Ha dolgozok és lementegetem ugyanazt a PDF-et vagy bármit többször, akkor magától átírja a nevét (pl (2) ) meg ilyenekkel, nem az előzőt írja felül....

Szóval most 3-ból csak 1 törlőkód van meg.

Fantasztikus. Ez mihez kellhet amúgy?

Értem, hogy a törléshez, de miért akarnám törölni?

És ha mégis akkor mi lesz a megoldás?


jan. 12. 13:10
1 2 3
 11/23 A kérdező kommentje:

Készülékcsere esetén nem kell a törlőkód! Nem kell törölni es újra!

Sőt a QR kód ha nincs meg, anélkül is lehet:


Módszer 2 — Nem írtam fel a 16 jegyű titkos kulcsot

Ha úgy regisztráltad magad az Ügyfélkapu+ rendszerében, hogy elfelejtetted felírni a kulcsot, ne aggódj mert itt sem lesz nehéz dolgod.


Nyisd meg az Ügyfélkapu kezdőoldalát! — [link] és kattints a BEJELENTKEZÉS gombra! Kövesd a képernyőképeket pontosan úgy, mint ahogy az Ügyfélkapu+ kikapcsolása fejezetben is látható és juss el a 6. lépésig!


Amikor az “Ügyfélkapu+ Igénylés” oldalon vagy, kattints a “BEÁLLÍTÁS MÁS ESZKÖZRE” gombra!


Ekkor egy vadonat új QR kódot fogsz látni, de mielőtt bescannelnéd a telefonodba, írd fel egy biztonságos helyre a QR kód által hordozott 16 karakterből álló kulcsot (ezt úgy tudod előhozni, hogy rákattintasz a “nem tudom beolvasni a kódot” linkre amit a QR kód alatt találsz).


Most már nyugodtan beolvashatod a kódot az új mobilodba is! A készülékcsere véglegesítéséhez a felületen be kell majd írnod Ügyfélkapus jelszavad és a készülékeden generált 6 számjegyű kódot is. Erről ne feledkezz meg, mert csak ekkor lesz érvényes a készülékcsere!

jan. 12. 22:12
 12/23 anonim ***** válasza:
100%
Ez a leírás jó lenne, csak egy fontos elemet kifelejt. Ahhoz, hogy megnézd mi a QR-kód/kód a "beállítás más eszközre" menüből (ha elvesztetted), előbb be kell jelentkezned. És a belépéshez kérni fogja a hitelesítőben lévő kódot - amit elvesztettél -, különben nem léptet be.
jan. 13. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 A kérdező kommentje:
A QR kódok megvannak, reggel néztem, benne van a QR kód előzményekben. Kimentettem onnan.
jan. 13. 08:02
 14/23 anonim ***** válasza:
Akkor ez a része tévesztett meg: "Sőt a QR kód ha nincs meg, anélkül is lehet". Mert ha tényleg nincs meg (törlődött a hitelesítőből a bejegyzés és nem lett elmentve külön), akkor nem tudsz belépni.
jan. 13. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 anonim ***** válasza:

8. vagyok

11. én ezt végigjátszottam. Új telefonom lett. Az van amit 12. mond. Nem lehet belépni, tehát nem lehet újra beszkennelni a kódot, róka fogta 22-es csapda.

Szerencsére megvolt a törlőkód és újra tudtam csinálni a teljes üfk+ reget.

Bár én ezt még valamikor szeptemberben csináltam. Lehet azóta párezren ugyanígy beszopták ezzel és a módszer 2-t azóta fejlesztették bele a rendszerbe.

jan. 13. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 anonim ***** válasza:
100%
Állítólag január közepétől jön egy új beléptetési mód a TOTP hitelesítő helyett (mellett), és simán egy ellenőrzőkódot küld ki a rendszer e-mailben. Rájöhettek, hogy túl magasra tették a lécet, és ehhez az emberek végtelenül laikusak és türelmetlenek.
jan. 13. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 A kérdező kommentje:
#14 Azt hittem, hogy nincs meg, de reggel megtaláltam előzményekben.
jan. 13. 14:23
 18/23 A kérdező kommentje:

Megvan a törlőkód is.


belépés után Ügyfélkapu+ beállítások, törlőkód megtekintése


ha valaki idekeveredne esetleg ezzel a problemmel :D

jan. 13. 14:27
 19/23 anonim válasza:
100%

Ma tudtam meg. Törlőkód megtekinthető:

Elmész [link] oldalra.

1 lépés - Bejelentkezés

2 lépés - ügyfélkapu + hitelesítő alkalmazással

3 lépés - amikor bejelentkeztél, hitelesítős ügyfélkapu + beállítások

4 lépés - törlőkód megtekintése

5 lépés - kész :)

jan. 14. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 anonim válasza:

Bocsánat, nem láttam az utolsó választ :)

Akkor megvan

jan. 14. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!