Mit csináljak, ha nincs meg az ügyfélkapu törlőkód?
Most 3 embernek is megcsináltam itthon a regisztrációt (család), mindig lementettem a törlőkódot, de az idiótája felülírta mindig az előzőt......
Nem is értem. Ha dolgozok és lementegetem ugyanazt a PDF-et vagy bármit többször, akkor magától átírja a nevét (pl (2) ) meg ilyenekkel, nem az előzőt írja felül....
Szóval most 3-ból csak 1 törlőkód van meg.
Fantasztikus. Ez mihez kellhet amúgy?
Értem, hogy a törléshez, de miért akarnám törölni?
És ha mégis akkor mi lesz a megoldás?
Közben a másik válaszodhoz már leírtam:
Hogy írta felül? Minden egyes regisztrációnál más törlőkódot kapsz ami ahhoz a fiókhoz kötődik. Ha megcsináltad az egyik fiókot akkor kapott egy törlőkódot, azt elmented. Amikor átlépsz a következő fiókba és annak is megcsinálod a hitelesítést, az már másik kódot fog kapni. És a harmadik fiók egy harmadikat. Egyik sem lehet egyforma.
Vagy a másik kérdés: mi írta felül? A kódot kimásolod valamilyen dokumentumba vagy jelszószéfbe vagy felírod egy papírra. Csak akkor írja felül egy program, ha te ugyanazon a néven mented rá az új fájlt az előzőre, és ezt jóváhagyod. Ez viszont felhasználói hiba és nem a rendszeré.
Le kellett tölteni a törlőkódot. (Be is kell pipálni, hogy töltötted)
ugyfelkapu-totp-torlokod
Egy ilyen file lett a gépen a downloads mappában, ebben van a kód.
De mind a háromnál letöltöttem, de csak egyszer van meg. (gondolom felülírta a másik kettőt)
Papírra nem írtam fel a kódokat, gondoltam le van mentve.
Majd mire végeztem mindhárommal akkor láttam, hogy csak egy file van a gépen.
Nem dobta fel, hogy felülírja e. Magától felülírta.
Ha dolgozok és céges fileokat töltök le, akkor letöltésnél magától átnevezi a filet, nem dobja fel, hogy felülírja e.
Így már érthető. Amúgy valóban, még a böngészők is azt szokták csinálni, hogy ha nem kérdez rá de talál egy ugyanolyan nevű fájlt, akkor a következő nevéhez automatikusan hozzáfűz egy (1) részt, a harmadiknak egy (2)-t, hogy mind más nevű legyen.
Alapesetben nincs szükséged a törlőkódra, ha minden működik. Ha nem jó valami, és a fiókbeállításokba kell lépni, ahhoz elég a TOTP-kód. A törlőkód csak akkor kell, ha a teljes hozzáférést törölni akarod és újraregisztrálni. Lehet erre soha nem lesz szükség. De ha mégis és nincs meg, akkor személyesen kell kérni a törlést.
#3
Aha, így már értem. Tehát akkor van akkor is opció, csak menni kell személyesen érte. (ha szükség lenne rá)
Köszi! Akkor nincs minden veszve :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!