Ügyfélkapu+ aktiválás?
Sziasztok!
Tegnap aktiváltam az Ügyfélkapu+-t NISZ Hitelesítő segítségével, azonban nem jelentkeztem be utána. Ma a mamámnak segítettem megcsinálni, azonban azt tapasztaltam, hogy nem nyitja meg nekem a NISZ Hitelesítő alkalmazást többé, pedig ahhoz, hogy belépjek, kell egy azonosító. Mamám telefonján többször is teljesen jól megnyitotta, de nekem már a második megnyitásomnál egyből kidobott az alkalmazás, azt jelezve, hogy küldjek jelentést a hibáról. Ez meg is történt, viszont nem tudom mit csináljak és aggódom.
Valakinek volt hasonló tapasztalata?
Valóban ki vn plakátolva a web oldalukon, hogy a NISZ Hitelesíítő ajánlott megoldás, de ezt nemrégiben kukázták, csak nem szedték le a web oldalról a szöveget.
Microsoft Authenticator, és a Google Authenticator használata az érvényes javaslat ez idő szerint.
A törlő kóddal meg kell szüntetni az eddigi regisztrációt és újbúl regisztrálni , de most fenti kettőből választott hitelesítő szoftverrel regisztrálva.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget mindenkinek!
Töröltem az előzőt, majd megcsináltam újra az egészet a Microsoft Authenticator-ral.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!