Dpd csomagnál segítség?
Külföldről megérkezett a csomagom amit automatába irányítottam át sikeresen. Azonban sikertelen volt a kézbesítés. Az ügyfélszolgálatot nagy nehezen elértem megkérdeztem az ügyintézőt hogy mi az oka hogy sikertelen hogy a mérete miatt? Nem fér be az automatába stb. Megerősítette hogy ez a gond s ezért átkértem és elintézte hogy pickup pontba kerüljön ahol át tudom venni,ez volt pénteken.Azonban ma ránéztem s ma is próbálták kiszállítani de szintén sikertelenül.
Mi lesz a csomagommal?Elvileg ha jól számolom ez volt a második sikertelen kézbesítési kísérlet. Viszont akkor kéne nekik értesítőt hagyni hogy hol vehetem át. Értesítőt viszont nem találtam. Az értesítőt egyébként az átirányítási címre küldik vagy a legelső címre? Mert az átirányított az automata ugye.Se egy emailt nem kaptam, sms-t se semmi hogy hová kell menni érte.
Tudtok segíteni aki jártas ebben? Ugye nem küldik vissza a csomagot?
Elsőnek válaszoló!
Mert nem vagyok otthon hanem dolgozok szabit meg már nem adnak, táppénzre meg nem mennék. Rokonok meg vannak de vidékiek, idősek. Valószínű ezért változtattam.
Kedves 2. válaszoló.Nagyon vicces voltál csak azt nem tudom mikor kell nevetni, ha tudod írd le kérlek.Ha segíteni nem tudsz akkor ne is írj sehova, senkinek.De remélem majd egyszer még ebben az életben te is visszakapod ezt.
6. Lehet kéne őket keresned amíg nem késő és nem küldik vissza.
Én telefonon is hívtam őket(sokára vették fel, több mint 20 perc volt, messengeren is érdeklődtem a csomag felől, emailben is, és a honlapjukon a
kapcsolatfelvételi űrlapon is.Plusz még a webáruháznak is (lehet ők is keresték őket)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!