Malacovina kérdése:
Van közületek olyan, aki a Lidlben vásárolt majd elromlott elektromos terméket elküldte a szervizükbe? Tapasztalat?
Figyelt kérdés
Én nemrég küldtem el, ma hívtak fel hogy szállítás közben sérült a termék így elveszett a garancia. Vagy kifizetem a sérült alkatrészt és visszaáll a garancia vagy visszaküldik a terméket de akkor oda vissza én állom a szállítást,ami szintén 4000 körül van,mint az alkatrész. Megjegyezném hogy nem is lenne ezzel baj, ha nem lett volna a csomagolás kis híján bombabiztos. Szerintem át akarnak verni és pénzt akarnak kicsikarni egy garanciás dologból.ma 19:14
1/1 anonim válasza:
Egy tapasztalatom van, épp idénről. A tavasszal vásárolt fűnyíró a harmadik használatkor megadta magát. Online bejelentettem, és legnagyobb meglepetésemre Németországból küldtek egy teljesen újat, eredeti csomagolásban. A rosszat nagy nehézségekkel „visszagyömöszöltem” a dobozába, arra számítva, hogy visszfuvarral elviszi a futár, de erről szó se volt. Az ügyfélszolgálaton érdeklődtem, hogy mit tegyek a rosszal, azt mondták, amit akarok. A bejelentésen és a másik átvételén kívül semmit sem kellett tennem; fizetnem sem kellett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!