Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » A DÁP és az Ügyfélkapu+-al is...

Nymphas_corp kérdése:

A DÁP és az Ügyfélkapu+-al is próblémáim vannak, mit tegyek?

Figyelt kérdés
A mai nap elintéztem a DÁP alkalmazás regisztrációt, viszont a következő a próblémám: Az alapértelmezett e-mailem és a regisztrációs e-mailem eltérő, amit nem tudom hogy tudnék korigálni. A másik az Ügyfélkapu+, ezt pár nappal korábban akartam elintézni, de a 2. lépésnél elakadtam, ami kéri a mobilalkalmazásban kapott azonosítót. Ezt hol találom, külön Ügyfélkapu app nincs, sms-t nem kaptam és DÁP-ban sem találom? (Tudom hogy vagy egyiket vagy másikat használom, de azthittem a DÁP-ban kapok azonosítót az Ügyfélkapu+-hoz, szóval homályos a dolog)

nov. 14. 19:02
 1/4 anonim válasza:

Ügyfélkapu+ -hoz egy authenticator (azonosító) appot kell letolteni. Amikor probalsz reggelni, irjak is, hogy a Google vagy Microsoft authenticatort ajanljak. En alapbol hasznaltam mashoz a google authenticatort, igy azt hasznaltam. Ennek az a lenyege, hogy az ük+ kidob egy qr kodot, beolvasod, ezzel elmented, hogy ez a telefon azonosit téged belepesnel. Ugymond ez egy ketlepcsos azonositas, a jelszo utan, hogy a jelszo ellopasa eseten se tudjanak hozzaferni a dolgaidhoz, mert belepesnel kerni fog egy kodot, amit az app x percenkent general a telefonodon, tehat a telefonod es az app is kell a belepeshez a jelszo utan. Ez az az azonosito, amit ker. Egyebkent ük+ -t tudsz ugyanazzal az e-mailel vagy felhasznalonevvel csinalni, mint sima ugyfelkaput (mar nem emlekszem melyiket kerte, de en ugyanazt adtam meg).


A dápos problemadra nem tudom a valaszt. A kormanyablakban meg tudod kerdezni szerintem, biztos segitenek elintezni is.

nov. 14. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Szia! Köszi a választ, nekem is le van töltve az authenticator (korábban kérte, ugye van is egy ilyen törlőkód ami innen van), csak nem tudtam, hogy erre a kódra gondolt. A próbléma, hogy bejelentkeztem ugyan (ki is van írva), de arra számitottam hogy már valamilyen menübe kerülök, de itt megint nem látom át, csak ilyen lehetőségeim vannak:

-Kijelentkezés az ügyfélkapuból

-Regisztrációs adatok

-Jelszóváltoztatás

-Ügyfélkapu+ beállitások

-Ügyfélkapu törlés

Sry, már nekem kellemetlen,de nem tudom most ilkyenkor megint mi van

(Ui: A DÁP-ot egyébként tudnám használni ettől függetlenül, csak inkább gépről szeretek ügyeket intézni)

nov. 16. 19:56
 3/4 anonim válasza:
[link] itt lépj be.Itt működik,én sem értettem amit Te az elején. :)
nov. 18. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszi, ja így már mindjárt jó :DD
nov. 21. 11:11

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!