Jól tudom, hogy ha előfizetésed van egy szolgáltatónál egy adott csomagra és lejár a hűségszerződés és megszűnik az az adott csomag, akkor sem vagy köteles egy másik csomagra előfizetni?
Csak azért érdeklődök, mert nemrég felhívott a Vodafone ezzel, hogy a tarifacsomagom megszűnt (két évente eljátsszák ezt velem, mire lejár a hűségszerződés, addigra gyak. meg is szűnik a tarifacsomag), de eddig soha elő nem fordult az, ami most igen. Azt állította a vodafone ügyfélszolgálata, hogy kénytelenek engem berakni egy másik tarifacsomagba és hogy Ő talált is nekem egy nagyon nagyon jó tarifacsomagot.
Mondtam, hogy nekem az nem opció, hogy immáron havi plusz 2 ezerrel emelkedne az előfizetés havidíja, még akkor sem, ha cserébe több az adat és a percdíj, mert így már gyak. egy ezressel vagyunk csak a yettel ajánlata alatt, viszont ott korlátlan az adatforgalom. Na és kérdeztem, hogy ugyan már mitől kénytelen engem bárhova máshová is berakni? Én úgy tudom, hogy ameddig én nem írok alá szóban egy szerződést, addig Ő nem tehet át semmilyen csomagba sem. Akkor elkezdett hebegni-habogni, hogy hát Ő nem is tett még át engem sehova, de akkor majd a kollégái keresni fognak még engem egy másik ajánlattal és elköszönt.
Nem rosszból, de ez tulajdonképpen az ügyfél megtévesztése, nem? Ezt hányan érthetik úgy, hogy kész tények elé vannak állítva, azaz kénytelenek egy drágább csomagra előfizetni?
Köszönöm a válaszokat.
Arról szó nem esett, hogy ellenkező esetben megkell szűntesse a szerződést. Ha ez így volna, akkor azt nyilván közölte volna, hogy ha elállok az ajánlattól vagy nem választok valamilyen másik ajánlatot, akkor megkell szűntesse a szerződést.
Kötelezni egyelőre engem akarnak arra, hogy fizessek elő egy drágább csomagra. Megtehetnék azt, hogy a jelenleginek emelik az árát, ahogy egyébként simán szokták emelni azt 1 év után, annak ellenére, hogy a szerződés kötne mindkettőnket, de hát a törvény viszont mégis megengedi. Én ezzel a módszerrel nem értek egyet, hogy 2 évente megszűnnek a csomagok, létrehoznak újat és abba megpróbálnak belekényszeríteni. Egy kib....tt feltöltőkártyás csomagnak hosszabb az élete, mint egy előfizetésesnek.
Tudok hozni erre példát, a Direct One a végtelenségig tartotta a már megszűnt csomagjait is, ahogy egyébként más, kisebb kábelszolgáltatók is így tesznek (pl. Tarr), ez nem volna kirívó eset. 4 évig voltam a Direct One-nál már megszűnt csomagban, ugyanúgy emelték annak is az árát, de nyilván egy másik csatornalista tartozott hozzá, sőt mi több egyébként ennél a szolgáltatónál némi túlzással nem volt 2 ember, aki ugyanannyit fizetett volna a szolgáltatásért, a régi ügyfelek szinte mindegyike kvázi egyedi ajánlatot kapott. Nem egy kivitelezhetetlen dologról beszélünk.
Ha előfizetésed van egy szolgáltatónál egy adott csomagra és lejár a hűségszerződés és megszűnik az az adott csomag, akkor sem vagy köteles egy másik csomagra előfizetni.
Sőt, egyáltalán nem vagy köteles az adott szolgáltatónál maradni.
Ellenben a szolgáltató sem köteles neked életed végéig ugyanazt a csomagot biztosítani, így három megoldás marad:
1) Csomagot váltasz, akármennyire is fáj.
2) Szolgáltatót váltasz.
3) Megveszed a szolgáltatót, ha Lölö vagy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!