Azureo kérdése:
Mit tegyek, ha a Packeta applikáció nem fogadja el a Temu visszaküldő kódot?
Figyelt kérdés
Azt írja ki a packeta app, hogy "an error occurred", amikor a visszaküldéshez beírom a kapott kódot.
A Temu chatbot a korábbi rendelésemkor ezután visszafizette az árat, és nem kellett visszaküldeni. Most azonban csak azt ismételgeti, hogy küldjem vissza.
szept. 26. 17:30
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!