Vinteden lehet utólag reklamálni ha már leokéztam a rendelést?
Figyelt kérdés
A szituáció a következő:
Vásároltam egy ezüst Pandorat. Összevetettem képek alapján, milyennek kellene lennie az eredetinek, úgy nézett ki, megvettem. Viszont bennem volt a kis ördög és bevizsgáltattam de nem ezüst...
Bizsuhoz viszont drága volt, és már 10 napja rendeltem.
Van lehetőség utólagos reklamációra?
Köszönöm a válaszokat!
2024. máj. 29. 10:34
1/3 anonim válasza:
Sajnos nincs. Mármint hivatalosan nincs, nem tudsz mit tenni. Természetesen az eladónak megemlítheted a problémád, de csekély az esélye, hogy majd ő csak úgy vissza utalja neked az összeget. Sajnálom, hogy így jártál :(
2/3 anonim válasza:
Tudtommal nincs (ahogy az egyes is írta), de utólag tudod értékelni az eladót 1-5 csillagig, s leírhatod, hogy miért pontoztad őt úgy ahogy.
3/3 anonim válasza:
Szerintem sem lehet. Az értékelésénél viszont megírhatod, hogy rendesen átázott és nem ajánlott tőle vásárolni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!