Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Vinteden lehet utólag reklamál...

Vinteden lehet utólag reklamálni ha már leokéztam a rendelést?

Figyelt kérdés

A szituáció a következő:

Vásároltam egy ezüst Pandorat. Összevetettem képek alapján, milyennek kellene lennie az eredetinek, úgy nézett ki, megvettem. Viszont bennem volt a kis ördög és bevizsgáltattam de nem ezüst...

Bizsuhoz viszont drága volt, és már 10 napja rendeltem.

Van lehetőség utólagos reklamációra?

Köszönöm a válaszokat!



2024. máj. 29. 10:34
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Sajnos nincs. Mármint hivatalosan nincs, nem tudsz mit tenni. Természetesen az eladónak megemlítheted a problémád, de csekély az esélye, hogy majd ő csak úgy vissza utalja neked az összeget. Sajnálom, hogy így jártál :(
2024. máj. 29. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Tudtommal nincs (ahogy az egyes is írta), de utólag tudod értékelni az eladót 1-5 csillagig, s leírhatod, hogy miért pontoztad őt úgy ahogy.
2024. máj. 29. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem sem lehet. Az értékelésénél viszont megírhatod, hogy rendesen átázott és nem ajánlott tőle vásárolni.
2024. máj. 29. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!