Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Mit csináljak ha elvileg...

Mit csináljak ha elvileg megérkezett a csomagom a GLS csomagpontba, de sem e-mailt sem SMS-t nem kaptam a GLS-től?

Figyelt kérdés

About Youról rendeltem, ott helyesen adtam meg au e-mailt meg a telefonszámot.


E-mailt azt kaptam is az About Youtól, amiben benne van a GLS csomag követő linkje meg a csomag azonosítója…

Ott figyeltem a csomagot és aszerint, ma már megérkezett.


A GLS-től nem kaptam sem SMS-t, sem pedig e-mailt, pedig ahhoz kéne hogy át tudjam venni.



máj. 14. 11:05
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Hívd fel a gls-t
máj. 14. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Végülis az about you ügyfélszolgálatához fordultam, azt mondták hogy majd megkérik a GLS-t, hogy a nyitókódot küldjék el.
máj. 14. 11:50
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
Spam mappák vagy várj pár órát. Ha holnapig nem jön meg akkor GLS ügyfélszolgálat.
máj. 14. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
Vagy elírták az email címedet,jártam így.
máj. 14. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Na megkaptam a kódot.

Ha ti is így jártok, a feladót érdemes hívni, mert ha a futárszolgálat leginkább csak az ő kérésükre küldi el az új kódot.

máj. 14. 17:12
 6/8 anonim ***** válasza:
100%
Én mindkettővel beszéltem, a GLS tovább zenélt, de ott sikerült elintézni, miután az eladó elküldte nekem ellenőrzésre a csomagadatokat, köztük a csomagkódot.
máj. 14. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim válasza:
100%
Most ugyan ez törtent velem is. Mar legalább háromszor beszéltem a Gls-el és Aboutyou-val is (1 hete telefonalgatok) , elvileg javították a telefonszámomat és az email címemet is, többször elküldték a nyitókódot (elvileg!!) ahová csak lehet és még mindig nem kaptam meg. Érdekelne neked, hogy sikerült pontosan elintézni. 😅
júl. 19. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Én jól adtam meg a telefonszámot elsőre is, de miután beszéltem az About You ügyfélszolgálatával, újból elkérték a számom (végülis ugyanazt adtam meg… Azt mondta az ügyfélszolgálatos hölgy, hogy valószínűleg egyszerűen elfelejtette a futár elküldeni nekem a kódot, amikor betette a gépbe (bár e-mailt sem kaptam a GLS-től, semmit) és hogy majd szól nekik, hogy küldjék el.


Még aznap délután megkaptam a kódot.


Mindenesetre én GLS automatába előre utalással nem fogok rendelni semmit soha, maximum utólagos kártyás fizetéses opcióval (az meg nem mindenhol elérhető mint fizetési mód).

júl. 19. 16:45

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!