Mit csináljak ha elvileg megérkezett a csomagom a GLS csomagpontba, de sem e-mailt sem SMS-t nem kaptam a GLS-től?
About Youról rendeltem, ott helyesen adtam meg au e-mailt meg a telefonszámot.
E-mailt azt kaptam is az About Youtól, amiben benne van a GLS csomag követő linkje meg a csomag azonosítója…
Ott figyeltem a csomagot és aszerint, ma már megérkezett.
A GLS-től nem kaptam sem SMS-t, sem pedig e-mailt, pedig ahhoz kéne hogy át tudjam venni.
Na megkaptam a kódot.
Ha ti is így jártok, a feladót érdemes hívni, mert ha a futárszolgálat leginkább csak az ő kérésükre küldi el az új kódot.
Én jól adtam meg a telefonszámot elsőre is, de miután beszéltem az About You ügyfélszolgálatával, újból elkérték a számom (végülis ugyanazt adtam meg… Azt mondta az ügyfélszolgálatos hölgy, hogy valószínűleg egyszerűen elfelejtette a futár elküldeni nekem a kódot, amikor betette a gépbe (bár e-mailt sem kaptam a GLS-től, semmit) és hogy majd szól nekik, hogy küldjék el.
Még aznap délután megkaptam a kódot.
Mindenesetre én GLS automatába előre utalással nem fogok rendelni semmit soha, maximum utólagos kártyás fizetéses opcióval (az meg nem mindenhol elérhető mint fizetési mód).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!