A fiam vásárolt nekem egy aukciós oldalon BATZ t.új címke nélküli új papucsot..Mivel nem lett jó a méret ugyanitt eladtuk. A vevő egy hét után reklamált, és követeli vissza a pénzt. Ilyenkor mit lehet tenni?
Azért azt csak tudod, hogy amikor te vetted és felpróbáltad, akkor milyen állapotban volt a talpa?
És mivel mondtad hogy nem lett jó a méret, így gondolom eladásig nem is használtad...így ergo ugyanolyan állapotban adtad tovább ahogy kaptad.
Viszont ha a vevőd által küldött kép, és a te általad eladott állapot között túl nagy a különbség, akkor az nem róható fel neked SZERINTEM!
Aukciós oldalon vásárolt, címke nélküliként hirdetett termék (99% hogy replika, és nem eredeti Batz).
A vevőd hordta egy hétig a gyenge minőségű utánzatot (ha rád jó lett volna a méret és tényleg minőségi hibás, akkor lehet hogy nálad ment volna szét 1-2 hét után), épp nála ment szét, peches volt....ezt be kell nyelnie, máskor majd tudni fogja már, hogy olcsó pénzért nem fog minőségi lábbelit venni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!