Most kaptam az MVM-től áramszámlát.A számla kiegyenlítésének ideje május 10. Óriási KÉSEDELMI KAMATOT számláztak.A gond hogy tartozásom nincs,mindig pontosan fizetem a számlákat. Hova fordulhatok segítségért? kI AZ MVM VEZÉR most?
Nem nehéz az MVM honlapján megtalálni a panaszbejelentést, de a böngészőbe írt mvm panasz kereséssel is előkerül: [link]
Az MVM honlapján ott a vezetőség is, fényképekkel, nehéz lehetett nem megtalálnod: [link] Az meglepne, ha találnál elérhetőséget a vezérigazgatóhoz; minden szolgáltatónál az ügyfélszolgálat a kapcsolattartó.
Egyébként, késedelmes fizetés esetén, első alkalommal fizetési felszólítót küldenek normál postai küldeményként, majd, ha ez nem jár eredménnyel, tértivevényes fizetési felszólító levelet küldenek. Ezen értesítésekért az üzletszabályzatban rögzített összegű felszólítási díjat számítanak fel, melyet a következő számlában érvényesítenek.
Nem tudom, mekkora összegről és hány nap késedelemről van szó, hogy óriási lett a késedelmi kamat, de a jelenlegi jegybanki alapkamat alapján ezer forintonként és naponként 21 fillér. Sokáig nem húzódhat, mert viszonylag hamar kikapcsolják a szolgáltatást.
Ezek a tételek a számla részletei, mert:
Van fogyasztott kWh-hoz kapcsolódó és van ettől független (egyszeri) havi díj.
A késedelmi az más dolog, vagy van alapja, vagy nincs.
Írány az ügyfélszolgálat..
Jutottál valamire az MVM ügyfélszolgálatnál?
Mert nekem is gondom támadt.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!