Hogy tudnék játékfejlesztő céget alapítani?
Ez fordítva szokott lenni, mint amit elképzelsz. Nem alapítasz csak úgy egy céget a semmiből, majd a nulla hírnevű és előéletű cégbe özönlenek a fejlesztők neked. Hanem van egy fejlesztőcsapat ami működik, és ha elér odáig hogy kinövi magát a sikeres megbízások által a kedvezőbb adózási formákból, akkor majd céges működésre vált.
Persze úgy is lehet ahogy szeretnéd: keresel egy ügyvédet aki elvégzi a papírmunkát, befizetsz 3M forint minimális törzstőkét a cégbe (ennyivel jegyzik be), keresel még egy könyvelőt aki az adózásban segít, aztán indulhat. De gyanús, hogy a fantáziáláson kívül semmid nincs, hiszen ha meglennének a megfelelő embereid, kapcsolataid és pár milliós befekthető tőkéd, akkor tudnád hogy kitől és hol kell érdeklődni, nem ide írnál.
Így sehogy. Mivel nincsen mit átvinned vállalkozásként.
Fejlesztettél bármit pl hobbi szinten minimum?
Van kis csapatod vagy emberek, akik együttműködnek veled x összegért?
Stb.
Kezdetben hobbi szinten alkoss, idővel pedig besétálsz a hivatalos papitokért, ha kinötte magát akkorára.
Addig csak így a semmire ne akarj semmi vállalkozói formát felvenni és fizetni a kötelező dolgokat.
Ugyanis ha van, ha nincs bevételed, neked vannak kötelező fizetni valóid!
A mulasztás vagy pl papírozási hibák pedig tízezrektől milliós büntetésekig terjednek.
Semmilyen alkotói ágat nem lehet csak így a magasból kezdeni. A fokozatosság elengedhetetlen.
Közben pedig elválik, hogy talpon maradsz-e vagy sem.
Sokan hasalnak el az alapokon a szakmában, de akár az önmenedzselés és marketing részén is jópáran pofával törölték fel a betont.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!