Kétszer nem tudtam átvenni a csomagot, így a futár visszaküldte azt. Mit tudok tenni?
Sheinről rendeltem, és suliban telefonáltak. Nem tudtam felvenni a tefont, otthon éppen nem volt senki aki átvegye a csomagom. Ez 2x előfordult. Visszahívtam a futárt és azt mondta, hogy vissza lett küldve a csomag. Ilyenkor kihez tudok fordulni?
Ez az első rendelésem, ne kövezzetek meg.
A válaszokat előre is köszönöm.
Picit használod a józan paraszti eszedet.
Pl. olyan ember elérhetőségét adod meg, aki fel tudja venni a telefont, ha jön a csomag és olyan címre kéred, ahol van otthon valaki vagy melóhely.
Szüleid vagy nagyszüleid otthon vannak-e és max elugrasz hozzájuk suli után.
De akár suliba is kérheted a portára, ha előre le van beszélve. Udvariasan megkéred a portást és a porta számát adod meg.
Megrendeléskor megjegyzésbe írod, hogy ez a sulid, dobják csak be a portára.
Minden megoldható, ha akarja az ember.
Ez a te dolgod, hogy hova kéred a csomagot és ki veszi át, azaz neked kell gondoskodni erről.
Az oldal és a futárszolgálat pedig megfelelően a munkáját végezte. Nem őket kell zargatni, hanem megoldást kell találnod a te részedről.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!