Az eorak.hu weboldal megbízható? Karóra rendelést szeretnék. Valaki rendelt már tőlük?
Figyelt kérdés
2023. szept. 15. 11:40
1/10 Noren1989 válasza:
1. Kérdés: Àszf, gdpr, céginfó van-e?
2. Kérdés: ha van, akkor működő, kereskedelemmel foglalkozó cég?
2/10 Atos0223 válasza:
Szia en is nezegetem az oldalt es vannak orak a magyarhoz mérten harmad meg fele arakon.... De nem tudom nem-e atveres... Nemreg faragtam be ertekes cipo rendelessel ami szintén lengyelből jött, baromira mast küldtek egy gagyi szemetet... A rendorok mondtak semmi ertelme a feljelentesnek szallitas alatt átment szlovakian is es tobb orszag hatosagait kellene belevonni....
3/10 A kérdező kommentje:
Szia, lehet későn érkezik a válasz, de azért leírom. Minden rendben ment, megvizsgáltam, eredeti tok, szerkezet, szíj stb. Elméletileg kisebb az ÁFA a Lengyeleknél és néha leértékelve adnak el dolgokat, amiket másra rátesznek, ez nem tudom így van, vagy sem én is csak olvastam. Viszont a gyártó honlapján megtaláltam az eorak.hu-t (mármint a boltot aki üzemelteti a honlapot, amit itthon eorak.hu-nak hívnak), mint hivatalos partnert, akitől garantálják, hogy eredeti készletük van, így már nincs okom azt hinni, hogy hamisítvány lenne, nálam minden "szűrővizsgálaton" átment.
2023. nov. 15. 21:35
4/10 Sándor Dombi válasza:
Én is rendeltem.
Időben megjött. Valódi casio, hologrammos matrica, jótállási jegy, minden szépen, normálisan csomagolva, még haszálati utasítás is volt benne.
Egy apróság. A ház alumíniumból van sztem.
5/10 anonim válasza:
Most rendeltem tőlük 200ezer forint értékben órát, postai utánvételel gond nélkül megérkezett a kijelölt határidőre. Számlát e-mailben küldték. Az óra szép, eredeti, csomagolas, certifikat minden stimmel.
6/10 anonim válasza:
szintén megerősítem, 1et rendeltem, minden oké volt, gyári, hivatalos. Fogok még rendelni tőlük.
7/10 anonim válasza:
Két órát is rendeltem tőlük, Seiko-t és LIP-et. Mindkettő eredeti volt. Eredeti csomagolás, garanciapapír...stb.
8/10 anonim válasza:
Rendeltem tőlük 2024.12.13-án egy órát. A kézbesítés ideje max. dec. 20. lett volna. Ma 2024.12.28.van és még sehol a rendelésem. A csomagkövető oldalukon (nem a futár oldala, hanem az eorak.hu oldalán) a "pending" szó szerepel, ami függő megrendelést jelent. Telefonon nem lehet beszélni velük.Legalább 8 alkalommal hívtam. Egy automata beszél, utána tartja a rendszer a süket vonalat. Se várakoztató zene, se emberi válasz akár 10-15 percig sem... E-mailre elég sajátosan proli stílusban(mondat kezdő betű kicsi, vessző hibák, nincs tagolva a mondat - talán google fordítóval írják?) válaszolnak, ha válaszolnak egyáltalán. Ugyanis az első e-mailre sikerült megint elküldeniük a rendelési számot - különösebb magyarázat nélkül, amivel semmire nem mentem (pending). A második emailre már nem is válaszoltak. A harmadikra jött egy hétre rá válasz,(2024.12.28-án válaszoltak,az órát 12.13-án rendeltem) hogy fel sem adták még a csomagot. A jövőhéten várják a beszállítótól...Ezek után, én baromira nem javaslom senkinek sem, hogy vásároljanak tőlük. Nulla kommunikáció, nulla ügyfél kezelés és abban sem vagyok biztos, valaha megkapom az órát vagy a pénzem.
9/10 anonim válasza:
8/8 nak írnám.Nem tudom neked mi az elvárás egy cégtől karácsony elött.Sok cég már 20-a elött már elmegy szabadságra és bezár.Mi is egy szolgáltató cég vagyunk,de 20-án teljes bezárás van nálunk.Tehát ha az utolsó pillanatban akarsz órát venni,akkor szinte semmi esélyed,hogy megkapd,mert már nem nagyon dolgoznak.Talán van bent egy -két személy mint nálunk,de csak azért mert hozzák az árut és át kell venni.Ja és ha ez még nem lenne elég január első,második hete álltalában a leltározásról szól.Ilyenkor megint nincs szállítás.Szóval mire beindulnak a boltokaz jan.6,de az a minimum.Én is fogok rendelni innen órát,mert az internetes lekérdezés erről a cégrőj pozitívan jellemzi,de pont az ünnepek miatt nem rendeltem,mert tudom hogy ilyenkor mi van.Ezért megvárom január közepét mert akkor már mindenki összekaparja magát és újra beindul a termelés.
10/10 anonim válasza:
8/9 vagyok. Update: Még nem kaptam meg 2025.01.09-én sem a december 13. rendelésem. Azóta egy sokadik emailemre annyit válaszoltak jan. 2-án, hogy a beszállító még nekik sem küldte, de folyamatosan kapcsolatban vannak velük.Tehát még fel sem adták. Azt, hogy én mikor kaphatom meg, nem tudják. Ez egy hete volt, azóta se kép se hang, pedig 3 -emailt is írtam nekik (telefonon elérhetetlenek).Az oldaluk szerint a rendelés még mindig pending (függőben). Természetesen fontolgatom, hogy visszakérem a pénzem. Ezeket egyébként csak azért írtam le, hogy más is lássa, hogy mennyire "fogyasztó-barát" a hozzáállásuk. Az oké, hogy nem tudják beszerezni, de akkor elvárom, hogy erről tájékoztassanak. De ez a semmi kommunikáció nagyon gáz... Valaki írta itt, hogy az ünnepek és a leltár miatt ne csodálkozzak, hogy nem kaptam meg.- Nem értek egyet, mert a kézbesítés várható ideje december 13-án, december 20. volt. Az nem január 9! A korrekt az lett volna, hogy: 1, fel sem teszik az órát a weblapra, ha nincs nekik készleten. 2, Ha már feltették és engedték megvásárolni, de csúszik a beszerzése, akkor elvárom, hogy erről maguktól tájékoztassanak! Ne nekem kelljen 20 e-mailt írnom, telefonálnom, chaten csesztetni őket. Ez ezzel a problémám.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!