Máma rendeltem a konzolkirályon, és kb mennyi nap a kiszállítás?





Attol fugg mit rendeltel. Ami van raktaron, az hamar megjon, de nyilvan nem holnap ha most rendeltel egy fel oraval ezelott.
Amugy az ugyfelszolgalat mit mondott?





Az árucikkeknél fel van tüntetve, hogy van raktáron, vagy nincs.
A szerződési feltételekben pedig ezt írják:
„A megrendelések feldolgozása munkanapokon 14 óráig történik. Amennyiben a megrendelésedet később adod le, azt csak a következő munkanapon tudjuk feldolgozni. A 14 óráig beérkezett rendeléseket, amennyiben a termék raktáron van, már a következő munkanap kézbesíti futárszolgálatunk.”
Arra következtetek, hogy a 14 óra utáni rendelést nem másnap, hanem egy nappal később szállítják.
De ezt nyilván te is elolvastad. Itt senki sem tudja kitalálni, mi van a konkrét rendeléseddel. Ha a tájékoztató nem elég számodra, akkor hívd az ügyfélszolgálatot, legközelebb holnap 9:30-tól lesz elérhető.
Annyira nem fontos számomra, hogy mindent végig olvassak, de valószínűleg küldenek e-mailt a változásokról, illetve arról, hogy hol követheted a változásokat. A futárszolgálat is küld emailt, ha a feladó bejelenti hozzájuk a feladási szándékát. Kódszámot is szoktak adni, a csomag követéséhez. A kézbesítés reggelén pedig SMS-t szokott küldeni a futárszolgálat, hogy melyik 3, vagy 4 órás időtartamban várható a kézbesítés. Az SMS-ben a futár számát is meg szokták adni. Az előtted levő kézbesítési helyről pedig felhív a futár, hogy 3, 5, mit tudom én hány perc múlva érkezik. Így működik a GLS is, az MPL is; a honlap szerint ezekkel szállíttatnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!