Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Miért vittek vissza egy...

Miért vittek vissza egy easyboxba rendelt csomagot a kiszállítás napján? Nem kaptam pinkódot a nyitáshoz sem.

Figyelt kérdés

Reggel azt írta a nyomkövetés, hogy a csomag kézbesítése folyamatban van. Ezt kaptam üzenetben is a futár számával együtt. Aztán sehol semmi. Majd Délután pedig azt írja, hogy nem sikerült kézbesíteni, és visszakerült a raktárba.

Az ügyfélszolgàlatot sajnos nem tudom telefonon elérni, és a futár sem vette fel.



2023. márc. 6. 15:55
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Lehet, hogy teele volt az automata.
2023. márc. 6. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
1. Ilyenkor megpróbálják másnap is? Vagy törlik a rendelèst?
2023. márc. 6. 16:28
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Dehogy torlik a rendelest, nem a webshop miatt hiusult meg hanem az easybox miatt. Ilyenkor vagy atviszik masik automataba vagy megprobaljak masnap.
2023. márc. 6. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszokat. Ha esetleg még olvassa valaki, az történt, hogy Közben ma megjött a csomag, ráadásul 2 bazi nagy zsákba volt csomagolva. Korán reggel hívott a futár, hogy nem fért be az automatába a rendelés ( így nem is csoda), ezért házhoz kéne hoznia. Bemondtam a címet, és fél 11 re már itt is volt.

Nagy mázli hogy már 2. hete itthon vagyok betegszabin. Különben nem kaptam volna meg sose...

2023. márc. 7. 12:35

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!