Vinteden eddig egyből megkaptam a pénzt átvétel után ahogy a vevő leokézta de most azt írja a vinted, hogy 2 napom múlva kapom meg a pénzt ha nincs problémája a vevőnek ez miért van most így?
Szerintem nem az utalást kérdezte. A Vintedes egyenlegre pár percen belül rákerül.
De nem mindegy, hogy a vevő okézza le, vagy az app jelzi azt, hogy a csomag át lett véve. Szerintem ezeket keverted. Mert ha a vevő átveszi, akkor kapsz egy automatikus értesítést, hogy a kézbesítés megtörtént. Te ilyenkor tudod, hogy ő átvette, de ilyenkor még nem nyomott rá, hogy tényleg minden rendben! Na és ilyenkor írja azt, hogy 48 óra múlva lezárul a folyamat, ha a vevő nem jelez semmit.
Ha ebben a 48 órában ő rányom, hogy minden rendben, akkor azonnal megy a pénz, és lezárul a folyamat.
Én sem tudok egyből rányomni, sokszor csak este. Mert átveszem a csomagot a csomagponton, akkor te már megkapod az értesítést, hogy átvettem. De attól még nem bontottam ki, még elmegyek intézni a dolgom, hazabuszozok, stb, és este, mikor kibontom, csak akkor vagyok hajlandó rányomni, ha tényleg rendben.
Olvastam már amúgy a facebook csoportban, hogy valaki egyáltalán nem foglalkozik ezzel, ha nincs baja, akkor sem jelölget semmit, nem hagy értékelést sem, majd 2 nap múlva úgyis megkapja a pénzét az eladó. Szerintem ez gáz. Én pl úgy döntöttem, hogy mivel már túl sokat vásároltam, ezentúl csak annyit költök el ott, amennyi eladásom volt. Szóval várom a pénzem - jogosan. Ha már nála van a termék, akkor az én pénzemmel ne játsszon. Ez főleg nem szép dolog, ha kinéztél vmit, és a vevő nemtörődömsége miatt elviszik előled. Szóval én le is okézom, és véleményt is írok mindenkiről.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!