Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » EMAG-ról rendelt termék+Jumpto...

EMAG-ról rendelt termék+Jumpto+Sameday,mire számíthatok? A többi részletes információkat lent találjátok.

Figyelt kérdés

Szóval az EMAG-ról rendeltem egy Jumpto arany tüskés férfi fülbevaló, klipszes(Azt vettem figyelembe,hogy EMAG-on van olyan,ami tetszik),viszont nem tudtam,hogy így "pórul járok"...


A helyzet az,hogy Április 9.én rendeltem meg a terméket utánvéttel+házhozszállítással.


Mikor belépek az EMAG oldalára,megnézem a rendelésem Kiszállítás várható időpontja:

2023.04.11 Már régen lejárt...Nem kaptam még mindig meg a csomagot...


Csomag kiszállítás alatt

2023.04.13, 09:37


A kézbesítés sikertelen, újra megpróbáljuk,szintén semmi...Pedig itthon voltam végig,se e-mail cím,sem termék....Ma délelőtt jött egy SMS,amiben ez ált:a rendelést még ma kézbesítjük,válassza ki a szállítási lehetőséget...Az SMS vége pedig utánvét...


Ez a kínlódás megy 9.e óta...Ma figyeltem,és ez volt a csomagkövetésben,hogy a Csomagok kézbesítése folyamatban...


A SAMEDAY oldalán pedig a következő:Csomagok a futár raktárban,nagyon érdekes,mert ezen az oldalon is azt láttam,mint az EMAG-on...


Szóval nem tudom,mi tévő legyek...



Aki járt már így,kérem szépen írja le a tapasztalait,megoldásait,köszönöm mindenkinek.



#utánvét #érdekesség #eMAG #Sameday #"Kínlódás" #SMS/e-mail
2023. ápr. 14. 20:42
 1/5 anonim ***** válasza:
73%
Biztos, hogy jó helyre rendelted?
2023. ápr. 14. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Igen,minden jó,napi szinten nézem,semmi...:(
2023. ápr. 14. 22:24
 3/5 anonim ***** válasza:
76%
És az ügyfélszolgálatok mit mondtak?
2023. ápr. 14. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Írtam az EMAG ügyfélszolgálatnak,semmi...

A kapott SMS-ben a linket megnyitottam,ott 2 db lehetőség volt...Termék visszamondása,vagy törlése(nem tudom már pontosan),másik meg az,hogy másik napon szállítsák,csak gondolom,hogy Szombaton nincs Futárszolgálat...Ennyi


Többször rendeltem már az EMAG-ról eddig semmi negatív élményem nem volt,de a mostani az katasztrófa...

2023. ápr. 15. 00:21
 5/5 anonim ***** válasza:

Tele van negatív véleményekkel a Sameday google véleményfelülete.

Ez valami nagyobb probléma lehet.

Nekem sem válaszoltak, illetve 1 hete azt sem tudom hol jár a rendelés, mivel "szállítás alatt" van.

Ráadásul előre utalás után vettem...

Azóta sikerült jutnod valamire?

Rendelés törlésén is erősen elgondolkoztam, pedig fontos lenne és az adott termékből máshol nincs olyan.

2023. ápr. 25. 07:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!