Ha vinted-en a vevő problémázik, akkor a termék ára amit kiküldtem nem fog megérkezni a számlámra?
így működik a fizetés fogadása:
1. A vevő megvásárol egy terméket > A fizetés a „Függőben lévő egyenleg” alatt jelenik meg
Fizetési szolgáltatónk biztonságosan őrzi az összeget, amit a vevő a termékért és annak szállításáért fizetett. Ezt az összeget a Vinted-egyenlegeden, a „Függőben lévő egyenleg” alatt tekintheted meg.
A függőben lévő egyenleg nem utalható ki, és nem használható fel a Vinteden való fizetésére. Itt látható az az összeg, amelyet a teljesített megrendelések (nem pedig csal a kiszállított megrendelések) után kapsz.
2. A vevő lezárja a megrendelést > A fizetés a „Rendelkezésre álló egyenleg” alatt jelenik meg
Amint a termék megérkezik, a vevőnek igényelnie kell azt.
A megrendelés állapotának nem csak a szállítócég weboldalán, de a Vinteden is „kiszállítottra” kell módosulnia. A Vinted által küldött, a csomag sikeres kézbesítését vagy elvesztését jelző értesítés megérkezését követően a vásárlónak 2 napja van megerősíteni, hogy „Minden rendben” van, vagy a „Problémám van” lehetőséget választva panaszt benyújtani:
Ha megerősíti, hogy minden rendben van, vagy 2 napig nem jelez vissza, akkor a megrendelés lezárul, és 2 munkanapon belül megkapod az összeget. Az összeg a „függőben lévő” egyenlegről az „elérhető” egyenlegre kerül.
Ha 2 napon belül problémát jelez, igyekszünk megoldást találni, majd azután zárjuk le a megrendelést. Ha nem sikerül lezárni, gondoskodunk arról, hogy visszakapd a terméket, vagy kártérítést kapj (kivéve olyan kivételes esetekben, amikor a problémát a te gondatlanságod okozta).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!