Ocsenás klára kérdése:
Miért szűnt meg a Vodafonnál a jó dolgok? Minden nap próbálkozom,de azt írja ki,hogy még nem készült el gyere vissza később.később sem kapok semmit sem.
Figyelt kérdés
2022. nov. 9. 18:47
1/3 anonim 



válasza:





Amikor én is Vodafone ügyfél voltam, akkor nekem is volt olyan, hogy több napig nem adott semmit. Volt, hogy heteket kellett várni rá.
2/3 A kérdező kommentje:
Korábban minden héten kaptam valamennyit,de most hetek óta semmit.
2022. nov. 10. 19:49
3/3 anonim 



válasza:





Sajnálom.
Talán próbáld meg megkérdezni az ügyfélszolgálatot, az 1270 telefonszámon, hátha mondanak valami hasznosat. Sajnos mivel 2020 óta Telekomos vagyok, ezért nem tudok többet segíteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!