Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Packeta/Csomagküldő-vel...

Packeta/Csomagküldő-vel kapcsolatban mi a tapasztalat? A csomagom magassága 31cm, de a megengedett csak 30. Mennyire elnézőek?

Figyelt kérdés

2022. febr. 22. 19:46
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Ez nem csak a jófejségről szól, hogy elnézik neked az 1 centit. Hanem ha például csomagszekrénybe kell kézbesíteni és az a fémdoboz csak 30 centi magas (és a csomagod más dimenziója is nagy, nem lehet forgatni), akkor nem lehet belepasszírozni egy 31 centis dobozt, így szigorúan kell venni a megengedett értékeket.
2022. febr. 22. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
A másik két érték mennyi? És mennyit enged a packeta?
2022. febr. 22. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
50x40x30-at enged, a csomagom meg 42x31x31. Egyébként csomagpontról házig lenne a szállítás. Csak nem merem így elküldeni, mert a pénzt nyilván nem adják vissza..
2022. febr. 23. 00:34
 4/12 anonim ***** válasza:

aham... és miért nem fér bele a csomag a megadott méretekbe? :D

Komolyan kérdem, hol itt a probléma? Simán belefér!

2022. febr. 23. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 Paczalos István ***** válasza:
100%
Packeta? No, ez volt az utolsó, hogy rajtuk keresztül jött csomagom. Kezdődött avval, hogy ahova rendeltem (csomagautomata) nem tudták berakni, helyette egy hétvégére bent tartották a depójukban anélkül, hogy egyeztettek volna velem. A következő: Megkérdezték, hogy hova legyen lerakva a következő hét hétfőn a csomag. Meg lett adva nekik egy kisbolt, ami a partnerük. Persze nem oda, hanem valahova el bivalyb@sznád pustára elrakták, mondva, hogy ott volt hely.. Erre elöntötte a sz@r az agyamat, és elküldtem őket az anyjukba, és most ott járunk, hogy ha holnap nem tudják a megnevezett két hely valamelyikére letenni a csomagot, akkor bemegyek a depójukba, és rájuk döntöm azt az ólat, amit csomagdepónak hívnak...
2023. febr. 27. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 Jogo00 válasza:
100%
Inkább az a lényeg, hogy kurvára kényelmesek a kiszállítással. Rosszabbak mint a magyar posta.
2023. máj. 22. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim válasza:
100%

Egyszer próbálkoztam velük, gondoltam mi lehet a gond, más csomagküldőnél pikk-pakk működik az automatás dolog.

Hát nem.

Kezdődik ott, hogy csak az app van magánszemélyként, a weboldalon semmit nem tudsz ellenőrizni. Ez marha kényelmes lesz ha hívod az ügyfélszolgálatukat (mert fogod) és add meg az azonosítót.


Az automatán semmi kezelőszerv, visszajelzés, vagy kijelző, majd ő kommunikál az appal.

Aha szép álom.

Hétfő, 14 óra, a Z-Box előtt.

App megtalálta a zótómatát, kinyitotta, tegyem be.

Betettem, becsuktam.

App közli hogy: Kommunikációs hiba.

Anyád. Csomag az automatában bezárva, de próbáljam újra.

Üfsz felhív, majd megpróbálják bentről, ha nem akkor majd küldenek egy technikust. F@sz@.

Végül megoldották bentről.

Szerda reggel: Vevő hív, mizu a csomaggal, még ott dekkol az automatában.

Üfsz megint felhív. Kishölgy közli, majd küldenek egy futárt 1-2 napon belül, aki kiveszi.

F@sz@, rosszabb esetben pénteken majd kibányásszák a pakkom, amit még 1-2 nap múlva ígért kiszállításra.

Tehát egy hétfőn feladott csomag szerdán még ott porosodik ahova raktam, majd pénteken elviszik, onnan a 2 munkanap az már kedd.

Kérdésem, (nem az üfsz-es csajszihoz, csak úgy költőien magamban) mi a pitypangos lóf@szt csináltak hétfő és szerda között?

Ez az egész egy agyrém. Több mint egy hét alatt fog odaérni a cél automatába, ahol kártyával nem is fog tudni fizetni a vevő.

Szóval részemről ennyi volt a packeta karrierje, ennél még a posta is többet tudott 150 éve lovaskocsival.

2023. jún. 14. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

Egy nagy rakás sz.r az egész... Megkaptam az értesítést a csomagomról, majd az átvételnél derült ki, hogy nem is az én csomagom van a rekeszben...

Felhívtam az ügyfélszolgálatot, majd az ügyintéző ismertette a teendőket: vigyem el (én!) más csomagját egy átvevőpontra ki tudja hová, és az általa lediktált számsorral adjam le. MIVAN? Míg a futárok fizetést kapnak a csomag kézbesítéséért, addig én szimplán jófejségből rohangáljak más csomagja után.

Feltettem a kérdést, hogy mi lenne, ha csak szimplán visszatenném a csomagot. Válasz: azt ne, mert azzal csak nagyobb bonyodalmat okozok. Akkor valami konstruktív javaslat? Hát nem tudnak mást, ez a protokoll.

Kérdeztem a kollégát, hogy nincs egy IT support akik távolról felügyelik az automatákat? Válasz: nincs. Technikus tud kimenni, de nem ma...

Végül meguntam az értelmetlen beszélgetést és visszatettem a csomagot az automatába.

E-mailt nem lehet küldeni nekik, mert panaszt csak az űrlapon fogadnak be, az űrlap pedig szerverhibát ír. Na és akkor?

2023. aug. 29. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim válasza:
100%

Pontos nevük: Packeta átverőhely


Az üzletszabályzatuk is önkényes, semmire nincs garancia, feladási lehetőség, szállítás idő - ahogy sikerül...

A legjobb ha elvesztik, vagy összetörik a csomagot mindössze 4, azaz 4000 Ft - ot adnak vissza.


Más cégeknél ez minimum 50, de inkább 100ezer Ft - pedig nem olcsóbb a szolgáltatás!


Viszont hogy trehányak is és magától osztogatja a csomagokat az automata....


Kifizettem a szolgáltatást, kaptam csomagszámot, majd ahogy kell beraktam a csomagot a kinyíló rekeszbe.


Véletlenül néztem rá az alkalmazásra, ami azt írta hogy még nincs feladva a csomag.


Telefon, röpke 10 perc után sikerült valakivel beszélnem, aki mondta hogy ha 1 órán belül sem frissül az állapot, töltsek ki a honlapjukon egy űrlapot, de addig is zárolja az említett boxot.


Mivel nem frissült, megkerestem az űrlapot, amiről kiderült hogy 30 napon belül vizsgálják ki, de ne aggódjak, mert ha elvész a csomag mind a 4000 Ftot visszafizetik.


Másnap ismét felhívtam őket hogy nem veszett el a csomag, most még tudom hol van, de ha majd hetek.múlva valaki elolvassa a panaszt, már senki nem fogja tudni hova lett a csomag, azaz most kéne cselekedni.


A válasz ismét az volt hogy nem tud segíteni, írjak panaszt.


Nem hagyott nyugodni a dolog, így visszamentem az automatához és mivel még feladatlannak jelezte a csomagot, rányomtam hogy feladás.


Legnagyobb megdöbbenésemre kinyílt a csomagom ajtaja, amiben ott volt a csomagom.


Azaz nem hogy nem zárolták, bárki másnak is kinyílt volna, bárki elvihette volna.


Ja az ügyfélszolgálat csak munkaidőben működik, azaz azon kívül még érdeklődni sem tudsz, ha elnyel valamit.


Mindehhez egy olyan üzletszabályzat, ami a céget mindenben védi de téged semmibe vesz és kiszolgáltat.


Soha többet packeta zbox, csak az a kérdés a sok száz automatájuk hány ezer embert ver még át?

2023. szept. 27. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim válasza:
Cseh tulajdonban lévő cég, nagy ívben leszarják a magyarokat. Összekevert csomagok, semmit nem érő, bunkó ügyfélszolgálat. Messziről kerülendő!
jan. 17. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!