Rendeltem interneten keresztül nem sikerült elektronikusan fizeni pedig azt válaszottam ki viszont emailt kaptam hogy megrendeltem szoval utolag is lehet majd fizetni a futárnál?
Nem adod meg melyik webshop, milyen szolgáltatás, mi áll az ÁSZF-ben, mi áll a fizetési feltételekben, mi áll a kapott emailben, nem árulsz el semmit. Még azt sem, Magyarországról és Magyarországra rendeltél-e.
Honnan a kénköves pokolból tudjuk a választ?!
Lehetséges esetek:
A rendelést le tudtad adni, erről kaptál visszaigazolást. Ha előrefizetést választottál, de a webshop nem kapja meg a pénzt egy adott időn belül (és nem fogja, ha nem sikerült a fizetés véglegesítése), akkor majd törölni fogják a rendelést (nem igazolják vissza, ez a feltétele a szerződés létrejöttének). Ezt meg tudod előzni pl. azzal, hogy írsz az ügyfélszolgálatnak egy üzenetet a rendelésszámra hivatkozva, hogy nem ment át a fizetés, úgyhogy kéred utánvétesként visszaigazolni. Ezt vagy megteszik, vagy azt mondják hogy rendeld meg újra utánvétes módon.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!