Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Online rendelést,hogy kell...

Online rendelést,hogy kell visszaküldeni?

Figyelt kérdés

Netről rendeltem, átvettem a csomagot, de meg gondoltam magam ,mégsem kell a termék, hogyan kell visszaküldeni?


Ki lett bontva a csomag!


Hogy kapom vissza a pénzt?

Mit , hol kell fizetni érte?


GLS



2021. okt. 24. 04:44
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Átvételtől számítva 14 naptári napon belül kell jelezned a webshopnak, higy elállsz a vásárlástól.

Ettől a napról számított 14 naptári napon belül vissza kell érkezzen a termék hozzájuk.

Tehát, ha a tizedik napon jelzed, higy nem kell, akkor átvételtől számított 24. napon legkésőbb ott kell legyen.

A cég meghatározza a visszaküldés helyét. Van, ahol stemélyesen megteheted, van, ahol csak depóba kell küldened, futárszolgálatral.

Ennek minden gondja és költsége a tiéd.

Az nem bah, ha bontitt a csomag, de a termék csak a megismeréshez feltetlenül szükséges mértékben lehet használt.

Pl. cipőt felpróbálhatid a szobádban, de nagybevásárlás után már nem küldheted vissza. Hogy ez látszik-e rajta, más kérdés.

A pénzt azon a módon kapod vissza, ahigyan fizettél.

Ha online fizettél, akkor ugyanúgy utalhák vissza a számládra.

2021. okt. 24. 06:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%
Azt nem írtam, higy vannak cégek, amelyek a törvény által előírtaknál a vevő javára eltérnek az előírásoktól, és hisszabb terminust adnak meg, vagy a ki- és visszaszállítás költségét is átvállalják.
2021. okt. 24. 07:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!