Aliexpres rendelés felakadt a vámon, és van lehetőség visszaküldetni akkor nem kell fizetnem érte?
Kaptam egy levelet a postától, hogy visszatartanak egy csomagot, az azonosítószám alapján rákerestem a postán a csomagkövetőben, ahol szerepel az áru értéke és a leírása ami szerint meghaladja a 22 eurót (valami 29 dollárt írnak). ÉS a leírása is más mint a termék (nemtudom ez még lehet fordítási hiba is akár).
Miközben az a termék amit rendeltem az értéke 20,92 euró volt, nem értem miért írtak nagyobb összeget ( mindig jóval kevesebbet szoktak mint a valós), ha az igazat írják akkorsem esik bele a 22euró fölötti határba.
Elektronikus úton van lehetőségem rendezni az ügyet, de valami 9 eurót számolna fel a posta a kezelésre,
Be tudom bizonyítani, a vámnak hogy mennyit fizettem, és akkor elállnak az áfa fizetéstől, de a deklaráció kezelési költségét meg kifizetteti a posta.
van opció, hogy magam rendezem , de akkor értesitenem kell a postát, hogy elrendeztem az ügyet, dokumentécióval és aztán küldik ki,
valamint van opció, hogy visszaküldhetem a terméket a feladónak.
Ha visszaküldetem akkor nem számolnak fel semmi költséget?
Továbbá, az eladó visszatérítené a vételárat?
Vagy csak egy részét?
Mindenestre megírtam az eladó boltnak is az ügyet, és, hogy mennyire csalódtam bennük.
Szia! Nagy segítséget nem tudom nyújtani sajnos, én is így jártam 1x mert a szállítást is beleszámolták a majmok.
Esetleg leírnád mi lett a vége?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!