Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Átvert a Pull&Bear eladó vagy...

Átvert a Pull&Bear eladó vagy sem?

Figyelt kérdés

Vettem az üzletben egy telefontokot. Átlátszó szilikontok, ami a dobozban teljesen normálisan nézett ki. Amint rátettem a telefonra, néztem hogy kissé bő rá, pedig meg volt rajta jelölve hogy erre a típusra gyártották. Na most ez azt eredményezi, hogy folyamatosan buborékok lesznek a tok és telefon között, és undorítóan néz ki. Vásárlás után 5 perccel visszavittem azzal az indokkal hogy nem illeszkedik jól a telefonra, erre megkaptam hogy nem veszik vissza mivel ki van bontva a doboz. Nyilván nem tudhatom kibontás nélkül hogy használható-e a tok.

Most mit tudok csinálni?


2021. júl. 20. 19:17
 1/7 A kérdező kommentje:
Hozzáteszem: most vettem észre hogy a sarkai is magától lecsúsznak.
2021. júl. 20. 19:20
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

Semmit. Az üzlet nem köteles visszavenni egy terméket azon az alapon, mert az neked nem tetszik. Elállási jog tartós fogyasztási cikk esetén, vagy online rendelés esetén illet meg.


A másik dolog pedig, hogy ilyen átverés létezik: megveszel egy terméket, majd kicseréled azt egy hasonló, értéktelen vagy rosszabb minőségű dologra. Visszamész reklamálva, visszakapod a pénzed, majd megtartod az eredeti dolgot. A boltban ezért sem fogják visszavenni, nehogy csaló próbálkozzon. Ők nem fogják/tudják/akarják ellenőrizni, hogy valóban azt vitted vissza, mint ami a dobozban volt.

2021. júl. 20. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Elállási jog csak internetes vásárlás/foglslás esetén van.

Magad is azt írod, hogy a csomagolás szerint kompatibilis.

Akkor miért az eladó a hibás

2021. júl. 20. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Egyébiránt miért vagy trágár?
2021. júl. 20. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
27%

Csak a móka kedvéért írok egy valós esetet: barátom felesége visszavitte cserélésre (reklamáció) a kb. 2 hete vásárolt cipőt, mert levált a talpa.

Az eladó hívta a főnököt, aki megnézte a talpát, amin - ugyebár - látszott, hogy már használta a reklamáló, majd ezzel utasította el a cserét: - Ezt a cipőt már tetszett használni..! A reklamáló azt mondta: - Azért vettem, hogy használjam, de ha nem cseréli ki, akkor megyek panasszal a felettes szervükhöz! Kicserélték a cipőt.

2021. júl. 21. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

#5: ezzel az a baj, hogy akkor kölcsönzőnek lehetne használni a boltot. Veszel egy alkalomra egy irtó drága cipőt (pl. ballagás, esküvő, akármi), majd az esemény után visszaveszed, hogy nem jó.

Nem köteles visszacserélni a bolt, csak nem akartak balhézni.

2021. júl. 21. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
56%
Tény, hogy a meghibásodott árut vissza KELL fogadnia, de első sorban meg kell JAVÍTANIA. He ez nem lehetséges, akkor vagy visszajár a pénz, vagy csere van. Fentebb ezt nem akartam ennyire részletezni. Tény, hogy javítási szándék nélkül adtak neki újat, mert éppen volt az üzletben. Tehát a reklamáló részéről nem 1-2 alkalomra kellett a cipő. Ő a hibát, a levált talpat ment reklamálni, nem azt hogy pl. szorít vagy nem tetszik stb.
2021. júl. 21. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!